anteeksi, valitan taas.. mutta miehet.. noh ne on vaan niin rasittavia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mie koitan, enkä mä lähde noihin sen huutoihin ja riidan haastamisiin mukaan.. mutta en mie kyl vaan jaksais..
viimetteeks se vittuili ja huus mulle kun laatotan tuota lattiaa, tai no olin aloittamassa.. ja kävi ilmi että laattaleikkuri ei leikkaa noin isoja laattoja mitä meillä on.. 3cm jää kiinni ja kun niitä yritin halkoa niin sehän hajos :headwall:
kun sitten lopulta totesin miehelle että niitä ei saa tiiliskivi ladonnalla tuohon lattiaan kun ei niitä saa puolitettua niin se ärsyyntyi ja purki sen muhun
sanoin että ne saa helposti niinkuin yleensä laatat laitetaan niin se alkoi huutamaan, vittuilemaan kun koitin sanoa että laasti olis käytettävä nyt, että laatat on saatava lattiaan vaikka sik sak kuviolla |O
 
kyllä se sitten taas rauhottui kun mä sormet verillä oon niitä laattoja halkonut ja laitan ne sillä alkuperäisellä suunnitelmalla lattiaan.. ja toi se mulle hampurilaisia hyvitykseks kun se kävi rautakaupassa.. mutta ei se tätä ärsytystä poista, ei sitten millään |O
 
Ah miten tutulta kuulostaa.. Viime kesä oli aika pitkälti tuota samaa, paitsi että helmoissa roikkui lisäksi kiukkuisa puolivuotias. Mukava oli kuunnella vuorotellen miehen ja lapsen kiukuttelua. Loppukesästä soppaan vielä raskaushormonit päälle niin avot :) Oikeesti välillä ihmetyttää että ollaan vielä yhdessä..

Jaksamista sulle ja toivottavasti remontti valmistuu pian niin siirtyy kiukkuilun kohteet muualle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Ah miten tutulta kuulostaa.. Viime kesä oli aika pitkälti tuota samaa, paitsi että helmoissa roikkui lisäksi kiukkuisa puolivuotias. Mukava oli kuunnella vuorotellen miehen ja lapsen kiukuttelua. Loppukesästä soppaan vielä raskaushormonit päälle niin avot :) Oikeesti välillä ihmetyttää että ollaan vielä yhdessä..

Jaksamista sulle ja toivottavasti remontti valmistuu pian niin siirtyy kiukkuilun kohteet muualle :)

miehet :snotty:
tää on ihan miltei valmis.. puol lattiaa ja toisen puolen seinälaatat niin se on siinä.. no saumasu mutta sen mä teen yksin.. :snotty: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
minen jaksa tuota että mies muuttuu kiukka kakaraksi kun sitä vituttaa |O
mie oon nyt tän rempan ajan kuunnellut huutoa milloin mistäkin

Just tän takia en ikinä ala rempata tai rakentaa mitään yhdessä ainoankaan miehen kanssa...
 

Yhteistyössä