Anteeksi vaan - totuus sattuu - mutta raskaus löysyttää alapäätä!

• Viestiketjun aloittaja aaria
  • Ensimmäinen viesti
aaria
PAPA-näytteitä kun otan niin valitettavasti sen huomaa, onko takana raskauksia vai ei. Vaikka kuinka olisi urheilullinen ja timmi, niin eron huomaa 18v synnyttämättömän ja 25v kaksi synnyttäneen välillä.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Eipä huomannut eroa 25-35 v välillä, ennen ja synnytyksen jälkeen. Jopa tiukempi synnytyksen jälkeen.
Se tiukkenee joillain, koska silloin nainen alkaa kiinnittää huomiota lantionpohjan lihaksiin.

monta lasta
Alkuperäinen kirjoittaja aaria:
PAPA-näytteitä kun otan niin valitettavasti sen huomaa, onko takana raskauksia vai ei. Vaikka kuinka olisi urheilullinen ja timmi, niin eron huomaa 18v synnyttämättömän ja 25v kaksi synnyttäneen välillä.
osaatko muuten neuvoa, missä ja miten pääsisi keskustelemaan mahdollisesta "paikkojen" kiristyksestä, siis silloin kun ongelmaksi muodostuu pienoinen virtsankarkailu ? Mulla on myös tunnottomia kohtia alapäässä, eli en tunne mitään jossain kohdin kun mieheni työntyy sisääni. :(

Alkuperäinen kirjoittaja aaria:
Joo, sen takia meillä synnyttäneillä ei varmaan kohta tarvita enää niitä ankannokkia senkun vaan jalat auki käsi kyynärvartta myöden sisään. :LOL: :LOL: :LOL:

No, mä voin henkilökohtaisesti myöntää, että synnytyksen jälkeen on tullut enemmän treenailtua lantionpohjalihaksia ja täten omista tuntemuksista voin todeta että ei ainakaan löysempi ole kuin ennen synnytystä. Mies on ainakin yhtä tiukaksi sanonut.

Joka tapauksessa sieltä on syntynyt ihana lapsi, joka on tärkein maailmassa, miehelle kelpaa oikein kiitettävästi ja itse olen saanut elämäni parhainta nautintoa nimen omaan synntyksen jälkeen. Että miten tässä kehtaisi valittaa?

Onhan niitä sikoja miehiä tiedossa joiden kommentit naistensa alapäistä synnytyksen jälkeen ovat suorastaan järkyttäviä, yksi oli jopa väittänyt että "sitä pillua et enää nuole" jne. Nooh, oma mieheni sanoi synnytyksen jälkeen, että se joka ei sitä näe kauniina asiana ja viitsii vielä haukkua naisensa värkkiä, ei tiedä seksuaalisesta libidosta yhtään mitään. :kieh:

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
jaha, no ei se haittaa. Minusta ainakin seksi tuntuu kivemmalta nyt, kuin ennen raskauksia.
sama täällä...olenkin ihmetellyt olenko ainoa =)
sama mulla....ekan synnytyksen jälkeen ejakulointi oli helpoa, orgasmin saanti on helppoa....

Yhteistyössä