Anteeksi tyhmyyteni, mutta mä en nyt oikein ymmärrä tätä katoamisuutista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Dille"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"Dille"

Vieras
Poliisi: Kuka on t

Siis otsikko kysyy, "kuka on tämä kuollut mies".
Ok, uutisessa ei sanota sanallakaan miehen ulkoisia tuntomerkkejä eikä siinä ole kuvaa. Ja sitten kuitenkin osataan kertoa, että miehen vaimo on ilmoittanut miehen kadonneeksi jokin aika sitten.

Siis öö? Mitä mä en nyt tajua?

Et ymmärrä katoamisuutista, koska se ei ole katoamisuutinen, vaan löytymisuutinen, jossa mm. otsikointi on niin järkyttävällä tavalla pielessä, että pahaa tekee...:D

Viimeksi muokattu:
Ahhahhaaaa :D

Ja tuntomerkit ovat 70v (tms) Kittiläläinen mies.

Siellä kylällä ei vissiin muita sen ikäisiä ole, kun noilla tiedoilla pitäisi pystyä tunnistamaan hemmo.

otsikko on pielessä, mut muuten mielestäni tajusin kyllä. Vaimo siis tehnyt ilmoituksen maanantaina ja maanantaina on löydetty ja nyt halutaan tietää mitä on tapahtunut. Niin mä sen ainakin tajusin.

Ei kai niitä kiinnosta mitä on tapahtunut, kun kuolemaan ei liity rikosta eikä miehessä ole väkivallan merkkejä. Ikää löytyy, joten varmaan sairauskohtaus tai sitten sammunut ojaan tms. Kuolemansyyntutkinta kuitenkin käynnissä.

Ihan ihme uutinen.

Mikä tässä on nyt niin vaikeaa. Kuollut mies on löydetty. Hänen henkilöllisyytensä tiedetään. Poliisi yrittää selvittää mitä hän on tehnyt ollessaan kadoksissa.

Yhteistyössä