Anteeksi, toinen äiti, että tuijotin sinua tänään niin pitkään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Mutta kun olin ihan myyty! Tulit siihen eteeni jostain porttikongista ja hups kuinka leukani putosi maahan asti... :D Mistä ihmeestä sitä löytäisi yhtä istuvan, ihanan talvitakin ja miten ihmeessä saan hiukseni kasvamaan yhtä hienoiksi ja mistä ne kengät oli ostettu???

Harvoin kyllä näin käy. Ne rattaatkin oli aika mageet :D Huh.

Mulla on ystävä, joka antaa tällaisen palautteen suoraan kohtaamalleen ihmiselle, vaikka se sitten olisi ihan uppo-outo.. Monet hämmästyneet katseet ja kiitokset on hän saanut aikaan =)

Välillä kyllä tulee sellaisia perheenäitejä vastaan, että ovat kuin suoraan katalogista. Usein tuijottaminen mielletään pahantahtoiseksi, mutta kyllä sitä voi ihan hyvälläkin tuijottaa :).

Mä en yleensä "kyttää" ihmisiä, enkä ainakaan arvostele pahassa mielessä. Mutta kyllä tarttee sanoa, että joskus silmä lepää joissakin ihmisissä, ja saattaahan se tuntua kyttäämiseltä. Jos on itsestään huolehtiva, sopivasti pukeutunut ja vieläpä iloisen katseen omaava nainen, häntä on mukava katsoa. Ei kateellisena, vaan ihaillen.

Itse olen tällainen ylipainoinen tavallinen perusnainen, mutta ihan tyytyväinen itseeni ja ulkoiseen olemukseeni, ja löytyy sitä pilkettä silmäkulmasta. joten joskus vaan tulee ajatelleeksi, että tuntuuko ihmisistä, että mitäköhän toikin läski kateuttaan kyttää, jos jotakuta pidempään katsoo... Monet ihmiset kun ovat hyvin ennakkoluuloisia ja helposti tuomitsevia.

[QUOTE="mä vaan";22474803]Mä en yleensä "kyttää" ihmisiä, enkä ainakaan arvostele pahassa mielessä. Mutta kyllä tarttee sanoa, että joskus silmä lepää joissakin ihmisissä, ja saattaahan se tuntua kyttäämiseltä. Jos on itsestään huolehtiva, sopivasti pukeutunut ja vieläpä iloisen katseen omaava nainen, häntä on mukava katsoa. Ei kateellisena, vaan ihaillen.[/QUOTE]

Juurikin näin. Tämä nainen käveli edelläni jonkin matkaa joten ei ehkä nähnyt mun tuijotustani ennen kuin pysähdyin samoihin liikennevaloihin. Hänen kasvonsakin oli niin raikkaat, kai vain vähän ripsaria sipaistu... Onneksi hänen lapsensa oli kasvot menosuuntaan niissä rattaissa ja nukkui, olisin varmaan pyörtynyt jos lapsikin olisi ollut oikein ihana! :D

Hän oli minua muuten päätä pidempi, ja minä siinä seisoin lenkkivaatteissa naama punaisena miehen virttynyt pipo silmillä hämmentyneen onnellisen oloisena kun toinen on niin nätti :D