V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä, jos laitettaisiin jokaiselle harmaana vidhuilijalle oma ketju, kunhan nämä anonyymina mieltänsä puhdistavat ja muita mollaavat ensin rekkautuvat ihan omalle nimimerkille. Sen jälkeen aletaan joukolla kiusaamaan ja aukomaan päätä ja ihan huolella .|O
Tsemppiä Lucifer :heart:
Mitä, jos laitettaisiin jokaiselle harmaana vidhuilijalle oma ketju, kunhan nämä anonyymina mieltänsä puhdistavat ja muita mollaavat ensin rekkautuvat ihan omalle nimimerkille. Sen jälkeen aletaan joukolla kiusaamaan ja aukomaan päätä ja ihan huolella .|O
Nyt kyllä taidat tulkita juuri, niin kuin haluat. Olisi tosi mielenkiintoista tietää, kuinka paljon joku sama harmaa nimimerkkion rekkautuneen kimpussa lynkkaamassa omien mielipiteidensä takana seisovaa! Ja vielä: joo, mun nimimerkki on tosi tyhmä, idioottimainen, eikä mua voi ottaa vakavasti.. Erään harmaan ahdistelijan sanoin.
Nyt kyllä taidat tulkita juuri, niin kuin haluat. Olisi tosi mielenkiintoista tietää, kuinka paljon joku sama harmaa nimimerkkion rekkautuneen kimpussa lynkkaamassa omien mielipiteidensä takana seisovaa! Ja vielä: joo, mun nimimerkki on tosi tyhmä, idioottimainen, eikä mua voi ottaa vakavasti.. Erään harmaan ahdistelijan sanoin.
Juu ja jokaisen harmaan pitäisi rekkautumisensa jälkeen kertoilla hieman elämästään, arvoistaan ja maailmankatsomuksestaan sekä vastata vielä pakollisiin kysymyksiin imetitkö, ovatko lapset päiväkodissa, paino, kuinka paljon käyttää eineksiä, onko asuntolainaa yms. Voin olla ihan varma että jokaisen elämästä löytyisi aihetta vittuiluun.
En mielestäni dissaa ketään. En vain pidä aikuisen ihmisen käytöksenä sitä että anonyymiteetin takaa räksytetään ja herjataan niitä jotka uskaltavat elämästään, mielipiteistään ja ongelmistaan kertoa. Kuten jo aikaisemmin totesin että jokaisen elämästä varmaan löytyisi sitä vittuilun aihetta.
Snä se jaksat! Johan asiaa kommentoinkin... Onnea elämääsi, keksi jo jotain muuta.
Saat toki kysellä, mun ei tarvitse vastata sulle yhtään mitään. Oikeastaan en ole tällä foorumilla tilivelvollinen edes sinulle
.
Saat toki kysellä, mun ei tarvitse vastata sulle yhtään mitään. Oikeastaan en ole tällä foorumilla tilivelvollinen edes sinulle
.
Pääsenkö julkisesti lynkattavaksi? Kyllä mut saa helpomminkin häädettyä täältä. Systemaattisesti täältä on porukkaa häädettykin, hyvin onnistuttu.