Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:Mä kans etsiskelin sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:masakillerin ketjuko? =) Kyllä,sielä taas kaikenlaiset jotka yritävät pahoitta mieltä,paras on näin![]()
Varmaan luettiin samaan aikaan, koska mulle kävi ihan samalla tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:Mä kans etsiskelin sitä.
Ehdein lukea ekan sivun ja kun olin siirtymässä tokalle niin tuli vaan jotain error-juttuja...![]()
ei niitä saa laitta edes paljon,vaan sinne missä hän käy vessassa ,sielä pitäis olla vaan pahviAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:masakillerin ketjuko? =) Kyllä,sielä taas kaikenlaiset jotka yritävät pahoitta mieltä,paras on näin![]()
jahas... mut hei, tuli mieleen et miks pupulla oli niin vähän kuivikkeita yms?
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mä kyll voin sen kuvan laitta jos joku ei ehtinyt katsoatai joku hauskempi :x
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Pitäähän minullakin iltapala olla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ei niitä saa laitta edes paljon,vaan sinne missä hän käy vessassa ,sielä pitäis olla vaan pahviAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:masakillerin ketjuko? =) Kyllä,sielä taas kaikenlaiset jotka yritävät pahoitta mieltä,paras on näin![]()
hänellä on häkissä oma vessaAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ei niitä saa laitta edes paljon,vaan sinne missä hän käy vessassa ,sielä pitäis olla vaan pahviAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:masakillerin ketjuko? =) Kyllä,sielä taas kaikenlaiset jotka yritävät pahoitta mieltä,paras on näin![]()
öö... siis käykö pupu häkissä vaan vessassa vai menikö multa jotain ohi...?
KYLLÄAlkuperäinen kirjoittaja nasu:eli se tekee tarpeet vaan yhteen nurkkaan häkissä?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:KYLLÄAlkuperäinen kirjoittaja nasu:eli se tekee tarpeet vaan yhteen nurkkaan häkissä?
hänellä on omat kulhoy mistä hän syö =) sielä on paljon erilaista ruokaa ja aina heinää tarjoillaAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:KYLLÄAlkuperäinen kirjoittaja nasu:eli se tekee tarpeet vaan yhteen nurkkaan häkissä?
Mutta miksi siis muualle ei muka sais laittaa? Kyllä mun käsittääkseni jyrsijät tykkää kun on paljon kuiviketta ja heinää... Mulla nyt kaks marsua (ostatko? ) ja neljä hamsteria ollut...