Anteeks jo etukäteen valitukseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noppispoppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

noppispoppis

Aktiivinen jäsen
12.05.2007
2 550
0
36
Mut musta on tosi kurja olla yksin kotona ku mies on baarissa ja pelkään koko ajan et alan taas vuotaa verta :/ oon siis raskaana rv11+5 ja rv8+5 mulla tuli vähän tuhrua paperiin ja nyt pelkään koko ajan yli kovaa et menee kesken just sillon ku oon pojan kanssa kaksin kotona ja varsinkin nyt kun mies on ihan kännissä eikä siitä oo mihinkään :'(

Ihan aiheesta valitat, mä olisin raivoissani jos mies ei olisi mun tukena tuollaisessa tilanteessa. Ei siis kyljessä kiinni tarttis koko aikaa olla, mutta jos kerran hiukan kriittiset ajat meneillään niin silloin mies sais olla viinatta, ajo- ja lapsenvahtikunnossa.

Älähän maalaile turhaan piruja seinille!
Tarvisit nyt jotakin muuta ajateltavaa!
Itsekin olen vuotanut kahdessa raskaudessa ja silti kaikki on ollut ok...se on aika yleistä alkuvaiheessa!

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Älähän maalaile turhaan piruja seinille!
Tarvisit nyt jotakin muuta ajateltavaa!
Itsekin olen vuotanut kahdessa raskaudessa ja silti kaikki on ollut ok...se on aika yleistä alkuvaiheessa!

no oon tässä yrittäny keksiä itelleni tekemistä siihen asti et mies tulee kotiin kun en halua yksin sänkyyn mennä kun sit vasta alankin miettiä kaikkee :/

Etsit täältä netistä jonkun kivan sivun, mitä katsella tai sitten olet meidän seurana täällä!
Tiedän tunteen, koska olen itsekin ollut samassa tilanteessa, mutta nyt jälkikäteen mietittynä stressasin ihan suotta...

ja ehkä oon vähän jo liikaakin stressannut kun joka ikistä pientä nipistystä säikähdän vaikka tiedän et on ihan normaalia kun kuitenkin jo yksi normaali raskaus takana :/ no mutta onneks perjantaina on ultra ja toivottavasti sielä on kaikki hyvin niin jos sitten vähän rauhottuisin :heart:

No nyt se mies soitti että pitääkö tilata taksi kun on niin kännissä ettei pystyssä pysy :kieh: pitäishän se nyt itekin tajuta että ehkä olis aika :kieh: eli nyt siitä ei ainakaan oo mihinkään jos hätä tulee :'(

Yhteistyössä