anteeks et piinaannteitä taas tällä mieheni ryyppyreissulla teitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirttihirmu(ko)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24055086:
Sillon mies meni kun lystäs ja tuli takas kun lystäs ja siihen ei akalla ollut nokan koputtamista. Ja asiat oli paremmin.

Se, että mies on reissullaan välillä ja vaikka vähän vierastakin maistais, on ok. Opetelkaa sulkemaan silmänne niiltä asioilta mitä ette kestä. Niin ennen tehtiin ja homma oli paremmin.

Mut voi LYM-polo, ethän sinä saanut wanhoina hyvinä aikoinakaan...

• Tykkää
Reactions: emppu75
[QUOTE="nih";24054153]IHAN OIKEESTI KATSO PEILIIN! Just tollanen tyypillinen pikku ämmä, itkee että mies on kusipää vaikka ihan itse käytökselläs aiheutit tuon!![/QUOTE]

Onko sinulla itselläsi kaikki hyvin? Kirjoitat ventovieraalle ihmiselle tavalla, joka on täysin sairasta. Tekstistäsi saa kuvan, että sinun parisuhteesi ei ole kunnossa, kun ilkeilet toiselle noin.

musta on aika ihmeellistä miks kaikki sanoo että asioita pahentaa soittelu,mulla on tässä esimerkki kun oma ukko lähti baari iltaa viettää ja annoin olla rauhassa koko illan,niin mies tulee aamuyöllä kotiin naama veressä,silmä muurautunut umpeen ja vaatteet risana kotiin. oli kolme miestä käynyt kimppuun. sen jälkeen olen ollut joka kerta huolesta sekaisin jos on mennyt yksin jossain käymään ja todellakin haluan tietää että hällä kaikki kunnossa ja että on sellasessa porukassa jossa ei kukaan kävis päälle!

[QUOTE="jeps";24060206]musta on aika ihmeellistä miks kaikki sanoo että asioita pahentaa soittelu,mulla on tässä esimerkki kun oma ukko lähti baari iltaa viettää ja annoin olla rauhassa koko illan,niin mies tulee aamuyöllä kotiin naama veressä,silmä muurautunut umpeen ja vaatteet risana kotiin. oli kolme miestä käynyt kimppuun. sen jälkeen olen ollut joka kerta huolesta sekaisin jos on mennyt yksin jossain käymään ja todellakin haluan tietää että hällä kaikki kunnossa ja että on sellasessa porukassa jossa ei kukaan kävis päälle![/QUOTE]

Ja ne kolme miestä ei olisi hyökännyt kimppuun, jos olisit soittanut miehellesi 10minuutin välein????

• Tykkää
Reactions: Kurmeli ja emppu75
No teillä meni nyt juhannus sitten ihan pilalle. Luin aiempaa ketjuasi. :(

Ukkosi on kyllä aika daiju, jättää sinut yksin lapsen kanssa ja sulkee puhelimen. Vakavan keskustelun paikka kunhan kotiutuu.

Mun ex harrasti samaa. Tosin ei ehtinyt harrastaa kuin pari kertaa, niin multa meni luotto ja tuli ero. Kymmenen vuotta eron jälkeen kuulin, että oli pettänyt mua vaikka kiven kovaan muuta väittikin tuolloin.

Yhteistyössä