anteeks et piinaannteitä taas tällä mieheni ryyppyreissulla teitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirttihirmu(ko)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirttihirmu(ko)?

Vieras
mut se ei oo vieläkään tullu kotiin,nyt sen reissu on kestäny yli vuorokauden.Soitin sille joskus 17 maissa ja pienen ajan päästä se meni riidaks.No yritin sit puol 7 mais uudelleen ni löi mulle vissiin luurin korvaan ja sen jälkeen puhelin ollu suljettuna.Eka vitutti mut nyt mua jo pelottaa et miks se ei oo vieläkään laittanu puhelinta päälle.Oon laittanu muutaman viestinki ja soittanu miljoona kertaa mut en saa yhteyttä.MITÄ MÄ NYT TEEN?! oon itkeny niin paljon et lähtee kohta taju! en mä pääse täältä minnekään ku linkei ei mee ja autoo ei oo.En ees tiiä onko se enää siellä kaverinsa luona vai missä se on.

Haukkukaa vaan et oon ansainnu tän mut nyt mua jo pelottaa aivan suunnattomasti t missä se on ja onko kunnossa.

T.taas se sama pirttihirmu(ko?)

No, se on sulkenu puhelimensa koska on kännissä ja haluaakin olla radalla eikä jaksa kuunnella naputustasi. Ja vaikka aikomuksenasi ei oliskaan nalkuttaa, niin hän ei sitä tiedä, eikä aiokkaan näin ollen vastaa puhelimeen.

[QUOTE="vieras";24053918]Soita sille kaverille?[/QUOTE]

en mä tunne sitä,nimen tiiän ja saisin kai numeron tiedustelusta mut en nyt viittis soitella ihmiselle jota en oo koskaan tavannu.Jos se mies ei olekaan sit siellä enää...

Jos alat hänen kavereidensa numeroita ettiskelee ja soittelee, niin saat aikaseks vain pahaa jälkeä.
Miehes on nyt päättänyt jäädä dokaamaan, ja kyllä se sieltä ajan kanssa kotiin tulee. Soittelus ja piinailuis voi vaan ajaa miestä koko ajan kauemmaks, ja kotiin tuleminen venyy ja venyy....

Anna miehes rauhoittua,tuskin on mitään hätää.Ukko suuttui sulle ja pisti kännyn kiini,ettet jatka riitelyä.Varmaan vaan ryyppää siellä kaverin luona tai jossain muualla.
Ei varmaan ole kiva tuolainen ryyppyreissu,mutta anna olla,tuskin on hyötyä soitella ja laitella jatkuvasti viestejä.Meillä ei mies ole ryyppyreisuilla koskaan,joskus käy ystävän luona,mutta aina tulee kotiin yöksi tai on sitten kotona.

Viimeksi muokattu:
No, se on sulkenu puhelimensa koska on kännissä ja haluaakin olla radalla eikä jaksa kuunnella naputustasi. Ja vaikka aikomuksenasi ei oliskaan nalkuttaa, niin hän ei sitä tiedä, eikä aiokkaan näin ollen vastaa puhelimeen.

joo mut ei toi nyt kyl oo sit enää mitenkään aikuismaista,en sano et mun käytös olis ollu mut ei tälläsestä pitkästä reissusta ollu mitään puhetta.

Jos alat hänen kavereidensa numeroita ettiskelee ja soittelee, niin saat aikaseks vain pahaa jälkeä.
Miehes on nyt päättänyt jäädä dokaamaan, ja kyllä se sieltä ajan kanssa kotiin tulee. Soittelus ja piinailuis voi vaan ajaa miestä koko ajan kauemmaks, ja kotiin tuleminen venyy ja venyy....

no mä en ole soittamassa minnekään sen kaverille ei tulis mieleenkään,kyllä mä sen nyt tajuan itekin.

Siis mikä tässä nyt on ongelmana?

Sä olet saanut sun (kusipää)miehes kiinni klo 17 ja se on ollut sillon hengissä. Sä olet soittanut sille klo 18:30 jolloin se on oletettavasti ollut edelleen hengissä, kun on lyönyt sulle luurin korvaan. Nyt kello on about 20:30 ja sä olet ihan paniikissa koska...niin siis miksi?

Mitä väliä sen on, missä se mies on. Se on josain ryyppäämässä ja piste. Eikä se halua puhua sun kanssasi, siksi löi luurin kiinni. Ja se on varmaankin iahn naamat, mutta entäs sitten? Jos aikuinen ihminen vetää perseet olalle niin se vetää ja piste.

Mitä sä sielllä kotona nyt sitten oikeen siis itket? Siis mitä sä epäilet tapahtuneen?

Mun mielestäni ukkos on ihan persläpi, kun lyö luurit ja laittaa puhelimen pois päältä. Ainoa asia minkä mä tuossa kohtaa tekisin olisi se, että laittasin oman luurini pois päältä ja lähtisin lasten kanssa taksilla jonkun kaverin/sukulaisen luo. Sais äijä palata tyhjään kotiin-

Ja näin siis, jos kyseessä on eka kerta. Jos näin on tupannut käydä ennenkin, niin menisin peilin eteen ja kysyisin siltä peilikuvalta, että mitä helvettiä se oikeen meinaa...olla loppuelämänsä kynnysmattonako?

No ei tuo kivalta kuulosta. En oikein ymmärrä muiden vastauksia, ei tuo ole mun mielestäni järkevää aikuisen ihmisen käytöstä. Vaikka kuinka joku sanoo että anna miehen olla mies ja muuta paskaa, kyllä hänen pittäis suakin ajatella. Eri asia on, jos on sovittu että mies lähtee kavereiden kanssa, ja on yön pois mutta noista pitäis kyllä erikseen sopia.
Kyllä tuo mun mielestä kuulostaa erittäin ikävältä käytökseltä sun mieheltäs, ja olisin itse kyllä tosi raivona tommoisesta.
Jos ei mitään holttia juomisessa ole, ja pitää sillä tapaa juoda ettei enää puhelimeenkaan kehtaa vastata, kannattais laittaa korkki kiinni, selvittää päänsä ja tulla nöyränä poikana kotiin.

Anna miehes rauhoittua,tuskin on mitään hätää.Ukko suuttui sulle ja pisti kännyn kiini,ettet jatka riitelyä.Varmaan vaan ryyppää siellä kaverin luona tai jossain muualla.
Ei varmaan ole kiva tuolainen ryyppyreissu,mutta anna olla,tuskin on hyötyä soitella ja laitella jatkuvasti viestejä.Meillä ei mies ole ryyppyreisuilla koskaan,joskus käy ystävän luona,mutta aina tulee kotiin yöksi tai on sitten kotona.

no sepä se kun tää on eka kerta kun tällästä sattuu niin siksihän mäe en osaa vissiin oikeen käsitellä tätä oon ihan paniikissa täällä.On se ennenki ollu siis ihan normaaleilla yön yli reissuilla(sovitusti) jossa kuppia otettu mut ikinä ei oo tällästä ollu et riidan päätteeks lähtee menee ja pistää puhelimen pois päältä.

Erittäin yksinkertaista. Se ei halua keskustella sun kanssasi, etkö tajua. Anna aikuisen ihmisen olla ja käyttäytyä huonosti rauhassa.

Keskustelette sitten huomenna asiallisesti. Lakkaa soittelemasta ja jahtaamasta. Anna olla nyt.

[QUOTE="...";24053971]No ei tuo kivalta kuulosta. En oikein ymmärrä muiden vastauksia, ei tuo ole mun mielestäni järkevää aikuisen ihmisen käytöstä. Vaikka kuinka joku sanoo että anna miehen olla mies ja muuta paskaa, kyllä hänen pittäis suakin ajatella. Eri asia on, jos on sovittu että mies lähtee kavereiden kanssa, ja on yön pois mutta noista pitäis kyllä erikseen sopia.
Kyllä tuo mun mielestä kuulostaa erittäin ikävältä käytökseltä sun mieheltäs, ja olisin itse kyllä tosi raivona tommoisesta.
Jos ei mitään holttia juomisessa ole, ja pitää sillä tapaa juoda ettei enää puhelimeenkaan kehtaa vastata, kannattais laittaa korkki kiinni, selvittää päänsä ja tulla nöyränä poikana kotiin.[/QUOTE]

Totta.
Mutta kyse onkin, että mitä tässä tilanteessa nyt voi tehdä? Ei mitään.
Joko tosiaan antaa olla ja odottaa että se mies sieltä kotiin joskus suvaitsis tulla. Ja sitten antaa kotona miehen kuulla kunniansa.
Vai soitella kavereille ympäri kylää, itkee kotona yksinään ja koittaa koko aika soitella miehelle. Onko siitä hyötyä? No ei ole.

Miehellä on joskus peli-ilta poikien kanssa vähän venähtänyt, ja jos olisin soitellut hänelle pitkin iltaa/yötä niin hullukshan siinä ite tulis. Senkus nostaa jalat pöydälle ja vaa vaikka viinipullon ja odottaa huomista päivää. Sen jälkeen kotona naputtaa miehelle sydämensä kyllyydestä. Jos känniselle miehelle alkaa meuhkaa, se ei tiedä mitään hyvää.

Ja se vielä, jos jotain pahaa tapahtuisikin, niin kyllä siitä varmasti tulee kuulemaan. Joko sitten sairaalasta soitettais, tai anoppi soittais.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="...";24053971]No ei tuo kivalta kuulosta. En oikein ymmärrä muiden vastauksia, ei tuo ole mun mielestäni järkevää aikuisen ihmisen käytöstä. Vaikka kuinka joku sanoo että anna miehen olla mies ja muuta paskaa, kyllä hänen pittäis suakin ajatella. Eri asia on, jos on sovittu että mies lähtee kavereiden kanssa, ja on yön pois mutta noista pitäis kyllä erikseen sopia.
Jos ei mitään holttia juomisessa ole, ja pitää sillä tapaa juoda ettei enää puhelimeenkaan kehtaa vastata, kannattais laittaa korkki kiinni, selvittää päänsä ja tulla nöyränä poikana kotiin.[/QUOTE]

mä en oikeen tiiä oliko tääkään reissu nyt niin sovittu,ilmotti vaan menevänsä ja vaikka sanoin ettei kyl oo toivottavaa ni meni silti.

mun mies teki saman talvella, tosin ei ollut kun pientä sanaharkkaa kun lähti kotoa. Oli 24h kadoksissa, jätti puhelimen tarkoituksella kotiin ja soitin jo sairaalat sun muut.. Tuli kuitenkin kotia myöhemmin ja selvis, että oli ollut koko ajan pettämässä mua toisen naisen luona. Ikinä en olis uskonut, tämäkin nainen oli hänen vanha tuttunsa jota en edes tunne. Mutta olipa sentään miehellä munaa kertoa, pisteet edes siitä. Toivon, että omas on vaikka jossain sammuneena.

Totta,ei ole järkevän aikuisen käytöstä,mutta itkeminen ja hermoilu,soittaminen ja viestien lähettäminen ei nyt auta yhtään,miusta se vaan pahentaa tilannetta.

Mun mielestäni ukkos on ihan persläpi, kun lyö luurit ja laittaa puhelimen pois päältä. Ainoa asia minkä mä tuossa kohtaa tekisin olisi se, että laittasin oman luurini pois päältä ja lähtisin lasten kanssa taksilla jonkun kaverin/sukulaisen luo. Sais äijä palata tyhjään kotiin-

Ja näin siis, jos kyseessä on eka kerta. Jos näin on tupannut käydä ennenkin, niin menisin peilin eteen ja kysyisin siltä peilikuvalta, että mitä helvettiä se oikeen meinaa...olla loppuelämänsä kynnysmattonako?

Näin juuri. Valitettavasti tilanne ei itkemällä tai perään soittelemalla parane. Itse tekisin niin että kun mies sieltä sitten vihdoin saapuu kotiin niin sanoisin että nyt on minun vuoroni ja lähtisin tuollaiselle yön yli reissuille itse, löisin puhelimet kiinni enkä kertoisi missä olisin. Miehet ei yleensä ymmärrä ennen kun joku tekee saman heille.

Totta,ei ole järkevän aikuisen käytöstä,mutta itkeminen ja hermoilu,soittaminen ja viestien lähettäminen ei nyt auta yhtään,miusta se vaan pahentaa tilannetta.

no ehkä ei auta mut en mä vaan osaa olla ja odottaa et mahtaako tulla millon kotiin.

tää taitaa olla tuttua monelle palstalaiselle kun neuvotaan vaan ottaa joptain juotavaa ja ottaa rauhassa.EN MÄ OSAA!

Yhteistyössä