Antakaas vinkkejä uudenvuodenylläriin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ajattelin, että kun menemme sukuloimaan uutenavuotena, niin voisi vähän yllättää.. Laittaisin jotain kylmää suolaista purtavaa.. mutta mitä voisi esimerkiksi laittaa coctailtikkuihn?? Tai olisiko jotain muuta helppoa? Pitäis kotona tehdä valmiiksi ja kuljettaa autolla paikanpäälle.

Suklaakarkit on jo mielessä..ne paljon kehutut turkinpippurisuklaat ;)

Entäs sitten booli?? Seassa on kaljan, viinan ja lonkeron juojia, muttei yhtään siiderin lipittäjää, joten ei mitään makeaa...parhaat booliohjeet kehiin!!

cocktailtikkuihin: goudajuustonpaloja, lihapullia, nakkeja, viinirypäleitä, kurkkua...

Mun mielestä fondue olis mahtavaa... Se vaan että jollei sitä pataa oo niin ei ehkä pysy lämpimänä. Mutta me ollaan dipattu fondueen lihapullia ja vaalean leivän palasia. Mielettömän hyvää. Tee jtn suolaista piirakkaa? Mozzarella-tomaatti-piirakka?

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
coctailtikkuihin pikkunakki, lihapulla, juustopala ja viinirypäle.

Hyviä ja todella suosittuja =)

Joo..näitä mä tarkoitin, olen joskes muksuna syönyt!! Nämä varmaan kelpais meidän ronkelisakille!! Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja sk:
mitä on turkinpippurisuklaa?? nam

Tämän joulun hittituote, kuulemma. Voit käyttää valkoista tai matosuklaata.. Sulatat sen ja sekoitat joukkoon turkinpippurirouhetta. Jaa karkkivuokiin, anna jäähtyä ja nauti.. Kaikki on kehunut näitä, ja jotkut jotka ei vielä ole maistelleet, niin kuolaa näiden perään.

ENTÄS TUO BOOLI??

Yhteistyössä