H
"Helmi S"
Vieras
Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta. Kaksi alle kouluikäistä lasta. Parin viime vuoden aikana on alkanut maistumaan alkoholi enemmän. Siis joka viikonloppu ja aika usein ihan humalaan asti. Kesälomalla tissuttelu oli lähes jokapäiväistä. Asiasta on väännetty monet kerrat. Perusteellisesti. Nyt meni jopa kolme viikkoa ihan kivasti, mutta nyt taas maistuu. Aiemmin on juonut oikeestaan vasta kun lapset nukkuu, mutta esim. tänään jo tunti sitten puhe oli epäselvempää ja liikkeet hoippuvia. Lapset siis oli vielä hereillä. Aiemmin se aiheutti vain sitä, että mä en saanut nukutuksi kunnolla viikonloppuisin sen takia ja silti mies nukkui puolillepäivin ja mä nousin lasten kanssa. Sitä mä en halua, että lapset joutuu näkemään isänsä humalassa.
Se on sen ainoa puute, eikä humalassakaan muutu miiten miksikään öykkäriksi. Mä vaan välillä ihmettelen, miksi mä tuollaista katson. Asioihin tottuu ja turtuu. Ja suurimman osan ajasta kaikki on hyvin. Mitä te tekisitte?
Se on sen ainoa puute, eikä humalassakaan muutu miiten miksikään öykkäriksi. Mä vaan välillä ihmettelen, miksi mä tuollaista katson. Asioihin tottuu ja turtuu. Ja suurimman osan ajasta kaikki on hyvin. Mitä te tekisitte?