ANTAKAAS PIKA APUA! RASKAUS!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hätääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hätääntynyt

Vieras
Viikkoja tasan 30 ja äsken käydessäni vessassa, pyyhkiessä paperissa näkyi vähän verta!!!! Kävin kyllä kummallakin tarpeella että voisiko tuo veri olla peräisin toiselta suulta jotenkin mutta kyllä se minusta emättimestä tuli. Mitä teen? Verta ei ole kuitenkaan valunut pikkuhousunsuojaan.

Haavauma iholla tai jotain. Pieni määrä paperiin ei luultavasti ole mitään hälyyttävää. Kuivat paikat niin vessapaperillakin saa sellaisen naarmun aikaiseksi. Tai sit se on tosiaan "takaosastolta". Jos ei tuu enempää niin no panic. KAikiss aohjeissa sanotaan että "runsas verinen vuoto" on sellainen asia josta pitää ottaa heti yhteyttä. Mut esim sisatutkimuksen tai yhdynnän jälkeen voi tulla vaikka ruokalusikallinen, ja se ei ole vaarallista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ettei kuitenkin olisi peräpukama..? Ootko varma, että tulee emättimestä?

En ole ihan varma! Limakalvot on minulla tosi herkkänä, vuotaa helposti verta. Ei kipuja tms. ja vauvakin liikkuu ihan normaalisti. Sykettä kuuntelen tässä samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mulla ainakin ilmeni tollasta pientä verimäärää jos maha on ollu kovalla..Eli tuli ihan sieltä toiselta reiältä.

Niin ehkä minulla on viime aikoina ollut maha vähän kovalla. Täytynee seurata tilannetta.

Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Onko kirkasta verta vaiko vanhaa, tummaa verta?
Koita nyt sitä peräosastoa, olisko sieltä tullutta.
Jollei niin soita äitipolille.
Se pitää selvittää mistä tuo tulee.

Kävin juuri vessassa ja tippa on ilmestynyt pikkuhousunsuojaankin mutta pyyhkiessä ei tullut mitään!

Yhteistyössä