antakaas neuvoja:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m-m-j-i
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

m-m-j-i

Uusi jäsen
22.09.2008
5
0
1
Haluaisin lähettää sähköpostilla miehelle kortin tai jonkun viestin kun haluaisin hänelle viestillä laittaa sähköpostin kautta laittaa kysymyksen että menisimmekö kihloihin?

Onko teillä ideoita miten asian esittää?

tai onko jossain netissä sellaisia kortteja en tuolta nettikorteista ainakaan mitään "säväyttävää" korttia löytänyt

kiitos neuvoista:) jos jollain on sellasii antaa

En kyllä millään tekstarilla mitään kohloihin menoja kyselis. Aatelkaa jos mies tekis niin, niin jopa tulis tekstiä miten epäromattista ja sopimatonta tuo on. Ja onko nyky-yhteiskunta mennyt siihen, ettei tärkeitä asioita voi muuten kysyä ja niistä keskustella jos ei ensin tekstata. Mun mielestä ihanampaa ja romanttisempaa kysyä ihan naamatusten.

kyll mä sen jo melkein tiedän kun jtn siihen suuntaan on vihjaillut... kun asumme eri paikkakunnilla niin ajattelin sähköpostia laittaa päivän piristeeksi tietoa ei ole koska seuraavaksi näemme

Alkuperäinen kirjoittaja m-m-j-i:
kyll mä sen jo melkein tiedän kun jtn siihen suuntaan on vihjaillut... kun asumme eri paikkakunnilla niin ajattelin sähköpostia laittaa päivän piristeeksi tietoa ei ole koska seuraavaksi näemme

No sitä suuremmalla syyllä kyllä kysysin ihan naamatusten...

Yhteistyössä