Antakaas mulle uusia näkökulmia parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aauttakaa viisaat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aauttakaa viisaat

Vieras
Tilanne on tämä: mies on vaikee luonne ja alkoongelmainen. On hakenu apua ja yrittäny ja vähentänyki, mut alko-ongelmaisista tietävät tietää mun tilanteen, että ei se että juo oo useinkaan pahinta vaan se kiristäminen ja muu hyppyytys kun tekee mieli juoda ja sit kiristää...
Meillä on ns. uusperhe mun lapsia kaksi 14v ja 12v ja yhteisiä 4v ja 1v. Asutaan paikkakunalla jossa mulla ei oo yhtään sukulaista tuttuja on mut sellaisia jotka on hyvää päivää ystäviä.
Siis oon pohtinut eroa jo tosi pitkään, mut pitäiskö muuttaa takas kotipaikkakunnalle vai hakee asuntoo täältä? Isommilla lapsilla on harrastukset ja tosi hyvät koulut. Ja vanhin lapsi vastustaa muuttoa pois täältä.
Mutta itse en jaksaisi olla yksin ja olisin tosi yksin täällä ilman mitään tukea. Sossiaalitoimiston lastensuojelu immeinen lupaili et sais perhetyöntekijää, mut eihän ne siellä arjessa oo kun korvatulehdus iskee yöllä tai viikonloppuna.
Toisaalta on vaakakupissa noiden teinien elämä ja varsinki ystävät ja se muu sosiaalinen puoli ja toisaalla mun jaksaminen.

Mitä vaan tekee niin se on jollekulle huono ratkaisu :/ Ihan jumissa oon.

Yhteistyössä