Sanoisinko että käsittämätöntä uteliaisuutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh hee kiinni jäi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh hee kiinni jäi

Vieras
miehen veli on käynnyt MEIDÄN koneella tonkimassa MUN juttuja :laugh: Mies se nimittäin ei oo, koska on tosi vähän koneella...Ja miehen veljen käynnin jälkeen on tietokoneen muistiin ym hakukohtiin ilmestynyt mua koskevia juttuja....ei uskois että 28v tekee tollasta...mut nyt se on nähty :laugh:

Mielenkiintoista! Otapas se ihminen puhutteluusi ja kyselet ihan asiallisesti hänen motiivejansa moiseen. Minua ainakin kiinnostaisi sikakovaa vastaavassa tilanteessa ollessani!

Mulle kävi kerran niin, että kävin kirjautumassa kaveripariskunnan koneella Irciin, kävin siis omilla sivuillani ja vastasin mun kavereiden viesteihin. Niin sit pari kk sen jälkeen illan istujaisissa alko se pariskunnan mies kysellä multa että miks sitä ja miks tuota niistä minun sivuista ja kommenteista. Siis olivat porukalla etsineet (en tiedä miten) minun salasanat ja käyneet minun sivuilla! :o Ja lukeneet henkilökohtaisia kirjoituksia mitä olin ystävieni kanssa kirjoitellut.
Huvittavaa tässä oli se, ettei siellä todellakaan ollut mitään mikä ei päivänvaloa kestäisi, mutta minusta törkeää! Olin tosi vihainen ja ällistynyt. Ei kai heille nyt kuulu mitä kirjoittelen kenenkin kanssa.

Yhteistyössä