ANTAKAAS MIELIPIDE!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Supergirl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Supergirl

Vieras
Lapselleni iski hirveä yskä ja räkätauti sekä kuume reilu viikko sitten. On parantunut aika hyvin jo. Kuumetta ei enää ole, räkäkin alkanut tosi hyvin kuivua ja yskääkin tulee ihan silloin tällöin vaan, ei ole tarvinut enää mitenkään lääkitä.

Kun sitten taas toinen lapseni on ollut nyt viikon kipeänä, kuumetta ei enää ole mutta yskä on ihan järkyttävä ja pahimmillaan lapsi oksentaa kun yskii niin pahasti. Olen antanut Sir ephedriniä mutta tuntuu että toisen lapsen tauti ei ala yskän osalta mitenkään talttumaan. Nyt sentään viime yönä nukkui ihan hyvin. Meni nukkumaan yhdeksältä, heräsi neljältä yskimään niin että oksensi mutta jatkoi sitten unia ja nukkui n.8 asti. Mitään ei ala syömään, viikon aikana on syönyt tosi tosi vähän, mehua juo mutta välissä sanoo ettei sitäkään halua. Olisiko aika lääkärille? Kuukausi sitten oli sama tauti ja se meni korviin.

Kyllä mä ainakin kävisin jo lääkärissä. Ettei ole keuhkoihin mennyt, kun yskäkin vielä kova. Ja onhan ne korvatkin hyvä tarkistuttaa.

Mä odottelen nykyisin max. sen viikon ja sit lääkäriin jos tuntuu ettei mikään enää yskään auta. Meillä kuopuksella sitkeät taudit yleensä ja hällä menee keuhkoihin.

Yhteistyössä