Antakaas meikkivinkki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhymä

Vieras
Mulla on suht huono iho,epätasainen,pisamainen jne...
Käytän Avonin pohjustusvoidetta,sen päälle Max Factorin aika peittävää meikkivoidetta ja kiinnitän meikin Lumenen puuterilla.
Näin tulos on mattapintainen. Ja samalla lailla olen meikannut yli 10 vuotta :D

Kaikki valokynät,mineraalipuuterit ym menevät ihan yli,en siis todellakaan tiedä niistä mitään,tai osaa niitä käyttää.

Nyt iski silmään tuo ´kiiltävä meikki´,tahtoisin kokeilla.....?

Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä;25796150:
Mulla on suht huono iho,epätasainen,pisamainen jne...
Käytän Avonin pohjustusvoidetta,sen päälle Max Factorin aika peittävää meikkivoidetta ja kiinnitän meikin Lumenen puuterilla.
Näin tulos on mattapintainen. Ja samalla lailla olen meikannut yli 10 vuotta :D

Kaikki valokynät,mineraalipuuterit ym menevät ihan yli,en siis todellakaan tiedä niistä mitään,tai osaa niitä käyttää.

Nyt iski silmään tuo ´kiiltävä meikki´,tahtoisin kokeilla.....?

Tuossa tapauksessa käytä ohutta, paljon pigmenttejä sisältävää meikkivoidetta.
Tätäkin aika edullista markettituotetta kannattais kokeilla.
images

Tai tätä
images

Musta ''kiiltävä'' meikki on tosi kaunis, kuten esim. salkkareiden Pepillä.

Itse ostin Lumenen valovoidetta (valkoinen pieni tuubi) ja laitan sitä kosteusvoiteen päälle. Käytän pelkkää meikkivoidetta, nyt Lorealin uututta, Lumi Foundation. Kannattaa kokeilla myös korostushohdetta, Lumenella on.

Toi dream matt mousse on mun mielestä hirveän huonoa. Levitettäessä näyttää ihan kivalta, mutta kuluu ja valuu pois heti kättelyssä.

Monien kokeiluiden jälkeen paras meikkivoide mulla on Loreal Infallible 16 h, ohut mutta peittävä. Ei tee mattaa lopputulosta, joten puuterin määrää säätelemällä pystyt jättämään "kiiltäksikin".

Toinen kotikikka saada hohtoa kasvoille on levittää meikin alle sinkkivoidetta. Siitä jää sellainen pieni läpikuultava hohde, ja meikkivoide kiinnittyy siihen hyvin.

Toi dream matt mousse on mun mielestä hirveän huonoa. Levitettäessä näyttää ihan kivalta, mutta kuluu ja valuu pois heti kättelyssä.

Monien kokeiluiden jälkeen paras meikkivoide mulla on Loreal Infallible 16 h, ohut mutta peittävä. Ei tee mattaa lopputulosta, joten puuterin määrää säätelemällä pystyt jättämään "kiiltäksikin".

Toinen kotikikka saada hohtoa kasvoille on levittää meikin alle sinkkivoidetta. Siitä jää sellainen pieni läpikuultava hohde, ja meikkivoide kiinnittyy siihen hyvin.

Ehkä sinulla on huono iho? Minulla tuo toimii loistavasti.

[QUOTE="vieras";25796292]Ehkä sinulla on huono iho? Minulla tuo toimii loistavasti.[/QUOTE]

Ei mulla kyllä ole. Ehkä tottumiskysymys, olen käyttänyt ohuita ja kestäviä nestemäisiä meikkivoiteita, ja tuon tuotteen kestävyys ei ole sinne päinkään.
Ihan kauniin ihon sillä saa, mutta minä kaipaan pidempää kestoa.

Yhteistyössä