H
hoitsu
Vieras
Viilennystä ja juotavaa, juotavaa, ja vielä kerran juotavaa niin ja sitä kuumetta alentavaa lääkettä. Lapsillahan ei ole mitenkään harvinaista et kuume nousee korkealle. Jos pissiä tulee hyvin niin se on hyvä et ei pääse kuivumaan. Limakalvoja kantsii kans seurata et onko merkkejä kuivumisesta. Ei ne siellä sairaalassakaan sen ihmeempiä pysty tekemään jos kerran ei ole bakteeritulehduksesta kyse ja lapsi ei ole kuivunut.