Olemme asuneet tässä talossa nyt n. 3v. Koskaan aiemmin en ole huomannut meillä kenelläkään mitään oireita, kuin nyt, kun itse olen ollut kesälomalla ja kotona siis suunnilleen päivät pitkät. Paljon olen oleskellut tässä olohuoneessa, ja mulla kurkku ärsyyntyy ja siellä tuntuu "pala" ja sitä pitää selvittää. Välillä silmissä on olo, kuin siellä olisi pölyä. Tätä tunnetta ei ole muissa huoneissa. Muilla ei edelleenkään mitään tuntemuksia ja meistä isäntä on se herkempi näissä asioissa, hänellä on mm. heinäallergia. Ja mullakin nämä siis voivat olla jotain flunssaa tms.
Välillä olen haistavinani tunkkaisen hajun. Muut ihmiset eivät ole asiaa huomanneet, vaikka olen siitä kysynyt. Mitään merkkejä pinnoissa ei homeesta ole.
Voisiko olla niin, että sateinen kesä olisi nostanut kosteuden kapillaarisesti rakenteisiin? Voisiko oireilu aiemmin talossa olleesta homeesta alkaa vasta nyt? Kuvittelenko mä vain, onko tämä vainoharhaa?
Välillä olen haistavinani tunkkaisen hajun. Muut ihmiset eivät ole asiaa huomanneet, vaikka olen siitä kysynyt. Mitään merkkejä pinnoissa ei homeesta ole.
Voisiko olla niin, että sateinen kesä olisi nostanut kosteuden kapillaarisesti rakenteisiin? Voisiko oireilu aiemmin talossa olleesta homeesta alkaa vasta nyt? Kuvittelenko mä vain, onko tämä vainoharhaa?