antakaa vinkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itseinho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itseinho

Vieras
Aina mä oon sen tienny et oon lihava. Oikeasti lihava.
Kuitenkin eilisilta sai mut havahtumaan. Mun miehellä ei enää seissy mulle. Ei siis seksi onnistunu ku sillei ottanu kunnolla eteen.
Mä oon niin maassa ja ryven itseinhossa. Jos mä kuvotan jo itseäni ni miksipä en miestänikin. Ja mä oikeesti tiedän näyttäväni karseelta lehmältä joten sellasia kommenttejä en tartte. Yätarviisin neuvoja kuinka saan itsekuria ja laihdutuksen onnistumaan. Kovin monesti olen yrittäny siinä onnistumatta. Urheilen kohtalaisesti, 4 kertaa viikossa hikiliikuntaa ja lisäksi lenkkeilyt lasten kanssa. Joten uskoisin että ongelmani on syöminen. Vaikkakin syön kotiruokaa mutta määrät ovat liian suuret. Jos olet onnistunut laihduttamaan tai muuten tiedät vinkkejä niin olisin kovin kiitollinen. Nyt on korkea aika tehdä itselle jotakin. Ja nyt aion lnnistua!!

Vaihda lautanen alkuruoka- tai jälkiruokalautaseen ja päätä, että lisää ruokaa ei saa ottaa. Iso lautanen hämää ottamaan liikaa ruokaa jos muuten ei osaa hillitä annoskokoa.

Minkäkokoinen olet?
Oletko oikeasti "lehmä", vai vaan vähän pyöreä?
Mistä tiedät ettei miehelläsi seissyt SINUN takiasi, sanoiko miehesi niin vai luuletko vain?
Onko miehelläsi huonot elintavat --> potenssi kärsii?

Syö leivän tilalle kasviksia esim illalla,vähennä pastan,perunan syöntiä+leivän.Tai lopeta kokonaan ja syöt rehuja,rehuja ja rehuja.Annostele itsellesi normi annoksen tilalle puolet kasviksilla,älä täytä koko lautasta perunalla ja kastikkeella.

Ai tää nousi uudelleen ku päivällä tähän ei kukaan vastannut.
Olen 170/113 eli en mikään pikkusen pyöreä.
Kyllä, olen varma että johtui minusta. Ei muusta. Ei hän ole aikoihin tehnyt itse aloitetta, osoittanut minkäänlaista huomiota minuun. Minun aloitteesta hommat on kuitenkin tähän asti sujunut . Ei enää.
Hän ei polta, ei juo. Normaali vartaloinen. Tuskin potenssi ongelmaa.

Kiitos hyvistä vinkeistä. Annos koot ovat varmasti minulla pielessä. Kiva idea tuo pienempi lautanen. Varmasti otan käyttöön. Leipää minä en syö. Turvottaa vatsaa ja aiheuttaa ilmavaivoja. Vaaleasta leivästä en ole koskaan tykänny. Kasviksia syön myös mutta tuskin koskaan tarpeeksi. Aamupala ja säännöllinen ateriarytmi uupuu. Syön tosi iltapainotteisesti. Ja kyllä. Vettä voisin juoda enemmän.

syö pelkkiä kasviksia viikon laihduin itekkin 3kg :D siitä se lähtee :)
mutta mä painoin ennen 50kg ja nyt vaan 45 kg että anemia ongelmia on mulla :(en halua laihduttaa mutta laihdun vaikka syönkin kuin hevonen :( kesän jälkeen rupesin katsomaa itteäni peiliin ja sanoin nytten en anna periksi vaan jatka elämää koirat pelastivat minut pahalta anemialta :( mutta salaatti on hyvä tapa lihduttaaa

Yhteistyössä