Antakaa vinkkejä! Hyviä ja halpoja joululahjaehdotuksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Joo siis tuosta yhdestä aloituksesta tuli ajatus tällasesta ketjusta missä vois ehdotella semosia edullisia joululahjaideoita, niin lapsille kuin aikuisille.
Mä mielelläni ottaisin vastaan kivoja ideoita vaikka periaatteessa kaikki lahjat on jo ostetu.

Esimerkiks:

Värikynät ja paperi lehtiö tai värityskirja.

Tehkää pipareita ja niihin sitten kuorrutatte sokerikuorrutteella saajan nimen yms. ja sitten vaan kauniiseen purkkiin.

Itse tehtyjä karkkeja (nekut, toffeeneliöt ym..) paketoitte kauniisiin papereihin.

Monesti talosta löytyy paljon käyttämättömiä tavaroita. Kannattaa ne kierrättää eteenpäin lahjanmuodossa. Esim. sain joskus Marimekon ison unikko toilettilaukun ja on lojunut käyttämättömänä kaapissa. Sinne kun sisään sujauttaa vaikka shampoon ja hoitoaineen ja antaa lahjaksi omalle äidille, kaverille, siskolle niin on laadukas lahja.

Muutenkin meillä on paljon tyynyliinoja, mukeja yms. jota ei ole tullut käytettyä ja kun niitä antaa eteenpäin, ilahduttaa varmasti jotakin.

pikkuiset on iloisia kun saavat vesivärit ,puukynät,tussit.koopiopapeririisi 5e noi ekat on noin 1 e kpl.aikuiselle kynttilät noin 2e ,sukkapaari 2e .saiturinpörssistä saa hiuspampuloita 1 e iso pussi...

Itse kudotut neuleet, lapset, villasukat, pipot ovat monelle varmasti tarpeellisia lahjoja. Ja jos osaa tehdä ryijyn, tai shaalin, vielä mukavampi yllätys näin talvella.

Itse voi myös ostaa valkeita tyynyliinoja ja painaa niihin tekstiä ja kuvioita. Tai värjätä ne.

Itse tehdyt kuivakakut, kuten tiikerikakku ja piimäkakku ovat oivia lahjoja, jotka voi laittaa pakasteeseen. Paketoi ne vaan kauniiseen sellofaaniin ja antaa lahjaksi.

huutiksessa on muutamia tosi kivoja lelupaketteja suht. halpaan hintaan, vielä jos sattuu asuun lähellä että voi hakea. itsekkin "köyhänä" ostin 28? posteineen lelupaketin 3v tytölle jossa oli vaikka mitä ja oli hyväkuntoista..Puhuva lilli nukke, uusi mollamaija, fp koulubussi...yms..

Tähän aikaan vuodesta varmaan ihmiset etsii apua samaan ongelmaan, niinkuin tein juuri itsekkin. Sattumalta löysin www.lahjaehdotus.com sivun, josta löysin vaikka kuinka paljon hyviä ehdotuksia :D Kaikki ostokset hoidettu, jes jes!

Yhteistyössä