Antakaa vähän voimia...

Nyt on mieli ihan maassa eikä jaksa mikään hymyilyttää. Maanantai ei auta asiaa yhtään. Liian monta vastoinkäymistä ollut viimeisen parin vuoden aikana ja tuntuu ettei meidän onni käänny koskaan. On voimat loppu, kun vaikka hoidetaan asiat, maksetaan kaikki laskut, koitetaan auttaa toisia jne. niin silti aina tulee jotain uutta takapakkia. Eiks ois joskus meidänkin aika saada se pitkä tikku onnenpelissä? Ehkä mä oon ajanu tosi monen mustan kissan yli tai jotain.. :(
 
"Vieras"
Paljonhan teillä (kai) on positiivistakin, sellaista mitä joillain ei ole, ja mitkä tuottaa joillekin tuskaa. Parisuhde, lapsia, terveyttä...vai? ko? kö? Onko nuo perusasiat kuitenkin kunnossa?
 
Kiitos teille! Mulle tuli ihan oikeesti tippa linssiin kun jotkut ihan tuntemattomat viittii vähän antaa virtuaalihalia... :) onneks maanantai on vaan kerran viikossa ja jos huomenna ois jo parempi päivä.

Oli rankka viikonloppu ilman sähköjä (rempan takia) että ei jaksais töihin edes keskittyä. Pitäkää peukkuja että kaikki sujuis nyt hyvin ja saatais keskiviikkona edes ne sähköt pelaamaan!
 
[QUOTE="Vieras";26399070]Paljonhan teillä (kai) on positiivistakin, sellaista mitä joillain ei ole, ja mitkä tuottaa joillekin tuskaa. Parisuhde, lapsia, terveyttä...vai? ko? kö? Onko nuo perusasiat kuitenkin kunnossa?[/QUOTE]

Joo, niitä pitää vaan muistella :) Parisuhde on ihan ok, vaikka tahtookin olla kovilla kun on vain vastoinkäymisiä arjessa eikä pääse nauttimaan kahdenkeskisestä, rentouttavasta ajasta. Lapset on villejä mutta terveitä, ja meillä molemmilla on ihanat vanhemmat joten mitäpä tässä valittamaan. Monella menee paljon huonomminkin mutta silti vastoinkäymiset alkaa uuvuttaa.
 
Kiitos teille! Mulle tuli ihan oikeesti tippa linssiin kun jotkut ihan tuntemattomat viittii vähän antaa virtuaalihalia... :) onneks maanantai on vaan kerran viikossa ja jos huomenna ois jo parempi päivä.

Oli rankka viikonloppu ilman sähköjä (rempan takia) että ei jaksais töihin edes keskittyä. Pitäkää peukkuja että kaikki sujuis nyt hyvin ja saatais keskiviikkona edes ne sähköt pelaamaan!
Voi sua.:kiss: Toivotaan!
 
Tönt
Kiitos teille! Mulle tuli ihan oikeesti tippa linssiin kun jotkut ihan tuntemattomat viittii vähän antaa virtuaalihalia... :) onneks maanantai on vaan kerran viikossa ja jos huomenna ois jo parempi päivä.

Oli rankka viikonloppu ilman sähköjä (rempan takia) että ei jaksais töihin edes keskittyä. Pitäkää peukkuja että kaikki sujuis nyt hyvin ja saatais keskiviikkona edes ne sähköt pelaamaan!
b=)d
 
"Vieras"
Joo, niitä pitää vaan muistella :) Parisuhde on ihan ok, vaikka tahtookin olla kovilla kun on vain vastoinkäymisiä arjessa eikä pääse nauttimaan kahdenkeskisestä, rentouttavasta ajasta. Lapset on villejä mutta terveitä, ja meillä molemmilla on ihanat vanhemmat joten mitäpä tässä valittamaan. Monella menee paljon huonomminkin mutta silti vastoinkäymiset alkaa uuvuttaa.
Niinhän se aina on, että jollain on aina huonommin, mutta eipä sen varalla oikein omaa elämäänsä voi elää. Eikä tarvitsekaan. Mietin tuossa vain, että jos on nuo ihan perusasiat kunnossa, niin sitten on jo asiat 95% hyvin, ja muusta selviää :). Raskastahan se välillä on, mutta kohta saatte remontoidun talon, tai ainakin osan siitä :D.

Leppoisaa kesää toivottelen teille :)
 
Kiitos teille! Mulle tuli ihan oikeesti tippa linssiin kun jotkut ihan tuntemattomat viittii vähän antaa virtuaalihalia... :) onneks maanantai on vaan kerran viikossa ja jos huomenna ois jo parempi päivä.

Oli rankka viikonloppu ilman sähköjä (rempan takia) että ei jaksais töihin edes keskittyä. Pitäkää peukkuja että kaikki sujuis nyt hyvin ja saatais keskiviikkona edes ne sähköt pelaamaan!
Täällä on peukut pystyssä sähköjen toimimiseksi :)
 

Yhteistyössä