Antakaa tuomio pökkelöjalalle! (sis. kuvat)

Gluteus maximus
minä laittaisin jos jostakin löytyisi saappaat näihin omiin pohkeisiini. Ei ole vielä löytynyt. Minulla on aina ollut paksut pohkeet, vaikka treenaisin kuinka niin pohkeet vaan tulee muhkeammiksi :) En tosin välitä, koska voin sanoa, että moni mieskin on kadehtinut pohkeitani :)
 
Tyyliguru
Olennaista tuossa on, että kengissä ei ole korkoa, ja jalkasi vaativat ehdottomasti korkokengät! Pienikin korko riittää. Siis tämä siinä tapauksessa, että laitat tuon hameen. :)
 
nih
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyliguru:
Olennaista tuossa on, että kengissä ei ole korkoa, ja jalkasi vaativat ehdottomasti korkokengät! Pienikin korko riittää. Siis tämä siinä tapauksessa, että laitat tuon hameen. :)
Taitaa tyyligurulla olla syytä tilata aika optikolle...
 
Tästä voisi oikeasti päätellä sen, että menet ulos millaisena menet, niin aina ulkonäöstäsi on erilaisia mielipiteitä - toiset tykkäävät, toiset eivät =) Eli sama on pukeutua kuten itsestä parhaalta tuntuu :)
 
Mulla on vielä paksummat pohkeet (tiedän siitä, ettei mun pohkeet mahdu mihinkään korkeavartisiin saappaisiin) ja silti puen päälleni just sellaiset vaatteet kuin lystään. Jos jollakulla tekee pahaa katsoa suloisia emäntäpohkeitani niin katsokoot muualle tai tukehtukoot oksennukseensa, ei kiinnosta mua.

Siispä kannustan sinuakin pukemaan yllesi juuri ne vaatteet jotka haluat! Ja sitäpaitsi, minun rehellinen mielipiteeni on, että nuo kengät, hame ja sääret yhdessä näyttävät hyvältä. Go for it, girl!
 

Yhteistyössä