Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Miksei sulla kuvaa profiilissa?![]()
Olen yrittänyt koko-ajan laittaa,mut ei onnistu,kyselin neuvojaki yks ilta täällä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Miksei sulla kuvaa profiilissa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Miksei sulla kuvaa profiilissa?![]()
Olen yrittänyt koko-ajan laittaa,mut ei onnistu,kyselin neuvojaki yks ilta täällä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko romanttinen? Miksi harvat miehet tykkää pussailusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Miksei sulla kuvaa profiilissa?![]()
Höhlinkitä aijaaseen ja linkki tänne?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Painaako vastuu kun on noin nuorikin?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Jos onnistut niin pitäiskö laittaa joku yön kuvapino
Siinä olis harmaille taas ärsytystä kun mun pärstä olis taas pinossa mukana
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Jos onnistut niin pitäiskö laittaa joku yön kuvapino
![]()
Niin on =) mut en onnistunu kun toi kuva mikä mulla työkoneella on niin ei ole mikään jpg..yms![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikänen sun rouvas on?Mikä nikki?
Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Jos onnistut niin pitäiskö laittaa joku yön kuvapino
![]()
Niin on =) mut en onnistunu kun toi kuva mikä mulla työkoneella on niin ei ole mikään jpg..yms![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Oliko teillä isot häät?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voisko teille tulla essien kanssa suhde?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Jos onnistut niin pitäiskö laittaa joku yön kuvapino
![]()
Höh, en mä yksinäni ala pinoutumaanTäytyy löytää jostain joku kaveri
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Jos onnistut niin pitäiskö laittaa joku yön kuvapino
![]()
![]()
mä yritän vielä![]()
jooAlkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Jos onnistut niin pitäiskö laittaa joku yön kuvapino
![]()
![]()
mä yritän vielä![]()
Googletatko?
Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Miten mä nyt saan sen kuvan tänne kun onnistuin sen sinne saamaan..? en oo koskaan käyttäny tota paikkaa