ANTAKAA NYT JO OLLA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hurjistunut KukkaLyyti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hurjistunut KukkaLyyti

Vieras
Tämä on vapaa foorumi myöskin sellaisille jotka tykkäävät lapsista NUORINA!!!
On todella ala-arvoista koko ajan riepotella Tytsiä esim, vaikkei hällä vielä olekkaa omia lapsia.
Muistelkaas mammat omaa nuoruuttanne, olitte takuulla ainakin osaksi samanlaisia! Mikä antaa joillekkin oikeuden pitää torahampaissaan nuoria tyttöjä täällä, julkisella foorumilla vain siksi, että he kirjoittelevat vielä nuoruuden viattomuutta mielessään, juttuja ns. kokemattomalta pohjalta?
Oiken vihaksi pistää tämmöisen yli nelikymppisen äidin näkökulmasta! Tuntuu etä tytsi on monta kertaa kehittyneempi mielipiteitään kuin monet mammat tällä palstalla! Ei suutu vaikka kuinka häjysti laitettaisiin, vaan antaa aurinkoisen vastauksen ja yrittää sovitella!
Pankaas miettien! Ja lopettakaa se ruotiminen!
Vai aletaanko täällä jokaista ruotimaan samalla mitalla?! Hyi!!

Samaa mieltä!! Harvoin täällä palstalla vierailen, mutta lähes joka kerta on juttua tytsistä ja hänelle naureskellaan jne.

Nää on varmaan just niitä koulukiusaajia jotka naureskelee ja pilkkaa sellaisia jotka eivät ole juuri kuin he. Jos ärsyttää jutut niin antaa ärsyttää, panee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Hurjistunut KukkaLyyti:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Tälle aamulle en ole kyllä huomannut yhtäkän Tytsin omaa avausta enkä muutakaan, missä hän olisi ollut puheena. Ennen tätä avausta :saint: :)
EHE EHE jopas taas välähti!:(

Ai millä tavalla? Eihän täällä ole puhuttu sen enempää Tytsistä kuin Tytsin kanssakaan yhtään mitään tälle aamulle. En minäkään tykkää, että ketään tölvitään, mutta miksi nyt meuhkata, kun ei mitään tapahdukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Hurjistunut KukkaLyyti:
Tälle aamulle en ole kyllä huomannut yhtäkän Tytsin omaa avausta enkä muutakaan, missä hän olisi ollut puheena. Ennen tätä avausta :saint: :)
EHE EHE jopas taas välähti!:(

Ai millä tavalla? Eihän täällä ole puhuttu sen enempää Tytsistä kuin Tytsin kanssakaan yhtään mitään tälle aamulle. En minäkään tykkää, että ketään tölvitään, mutta miksi nyt meuhkata, kun ei mitään tapahdukaan.
Ei sitte tullut mieleen, että meikäläinen selasi sivuhistoriaa taaksepäin mekkoisen matkan...ja sieltähän sitä faktaa sitten tulvi vastaan.

No kyllähän minä sen nyt ymmärrän, mutta tällaisilla palstoilla lienee sivu 3 yhtä vanhaa kuin eilisen sanomalehti, ellei sitä sitten erityisesti tahdo kaivaa esille. Nopeimmit tyhmät jutut unohtuu, kun niitä nostella pinnalle. Mutta ihan mitenkä vain. :)

Ikävä tuottaa pettymys! Eipä ole tytsin kirjoittamaa! Minä meinaan en todellakaan ole tytsi, joten kirjauduin sisälle kunnolla. Ja niille jotka ihmettelevät tätä "vanhojenm kaivelemista" en ole palstaillut pitkään aikaan, joten ihan mielenkiinnosta selailin sivuja kauas taaksepäin? Vai onko sekin jukoliste jo sellainen asia, että siitäkin saa aikaan uuden "hulluakka ketjun"??? |O

Alkuperäinen kirjoittaja SalattuElämä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei jaksa kirjautua:
Juu, musta tuntuu että kaikki nää tytsin puolustuspuheet on sen itse kirjoittamia!

meinaatko että minäkin olen tytsi? :laugh:

ei, vaan näistä 99.9% tehdään harmaina. kummasti silloin tulee ajatus mieleen että yksi ja sama henkilö naputtaa näitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samaa mieltä!! Harvoin täällä palstalla vierailen, mutta lähes joka kerta on juttua tytsistä ja hänelle naureskellaan jne.

Nää on varmaan just niitä koulukiusaajia jotka naureskelee ja pilkkaa sellaisia jotka eivät ole juuri kuin he. Jos ärsyttää jutut niin antaa ärsyttää, panee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

No nimenomaan jos harvoin käyt niin et ole lukenut läheskään kaikkia Tytsin aloituksia! Niitä kun muutaman lukee alkaa jo normaalia ihmistä ärsyttää. "Mä laitan tänne nyt mun äidinkielen aineita, ja jos joku haukkuu niitä niin sit mä loukkaannun! Ja kukaan ei voi väittää ettenkö olisiko lahjakas kirjoittaja" jne...

Huoh. En voi ymmärtää miksi hän kirjoittelee täällä eikä esim. Demin palstalla? Olen kysynyt sitä häneltä, mutta eipä vastaa Tytsi mitään....

Alkuperäinen kirjoittaja KukkaLyyti:
Ikävä tuottaa pettymys! Eipä ole tytsin kirjoittamaa! Minä meinaan en todellakaan ole tytsi, joten kirjauduin sisälle kunnolla. Ja niille jotka ihmettelevät tätä "vanhojenm kaivelemista" en ole palstaillut pitkään aikaan, joten ihan mielenkiinnosta selailin sivuja kauas taaksepäin? Vai onko sekin jukoliste jo sellainen asia, että siitäkin saa aikaan uuden "hulluakka ketjun"??? |O

Toisinaan on parempi antaa asioiden vaan olla.

Muutenkin olen tässä ihmetellyt joidenkin palstalaisten käsitystä muista ihmisistä. Täällä kun tuntuu poukkoilevan sellainen ajatus esille silloin tällöin, että suurin osa täällä olevista äideistä olisi jotenkin erityisen moraalitonta ja tyhmää sakkia. Ihmettelen, että miten joillain on noin mielettömän negatiivinen kuva ihmisistä.

Jos täällä on päivätolkulla ollut viestejä, joissa vuoroin aloituksessa haukutaan yhtä nikkiä ja vuoroin puolustellaan, ja jokainen ketju mennyt samanlaiseksi tappeluksi ja inttämiseksi joka tapauksessa, niin eikö siitä voi jo päätellä sen, että on varmaankin järkevää olla nostamatta asiaa joka ikinen päivä esille jälleen uudella aloituksella.

Ja mun on pakko sanoa, että mua alkaa jo pikku hiljaa itseäni ärsyttää se, että täällä on joka ikinen päivä "keskustelua" yhdestä nikistä ja siitä miten siihen pitää suhtautua. Suurin osa osaa täällä ajatella ihan omilla avoillaan, ja ne jotka eivät ole mollaamassa ketjuissa varmaan tajuavat ihan ilman tälläisiäkin aloituksia, että onko se kivaa vai ei, ja ne jotka ovat mollaamassa niin tuskin kokevat mitään henkistä herätystä luettuaan neljännenkymmenennen ketjun siitä, kuin tyhmiä ja moraalittomia palstalaiset oikein ovatkaan näin toimiessaan...

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja KukkaLyyti:

Toisinaan on parempi antaa asioiden vaan olla.

Muutenkin olen tässä ihmetellyt joidenkin palstalaisten käsitystä muista ihmisistä. Täällä kun tuntuu poukkoilevan sellainen ajatus esille silloin tällöin, että suurin osa täällä olevista äideistä olisi jotenkin erityisen moraalitonta ja tyhmää sakkia. Ihmettelen, että miten joillain on noin mielettömän negatiivinen kuva ihmisistä.

Jos täällä on päivätolkulla ollut viestejä, joissa vuoroin aloituksessa haukutaan yhtä nikkiä ja vuoroin puolustellaan, ja jokainen ketju mennyt samanlaiseksi tappeluksi ja inttämiseksi joka tapauksessa, niin eikö siitä voi jo päätellä sen, että on varmaankin järkevää olla nostamatta asiaa joka ikinen päivä esille jälleen uudella aloituksella.

Ja mun on pakko sanoa, että mua alkaa jo pikku hiljaa itseäni ärsyttää se, että täällä on joka ikinen päivä "keskustelua" yhdestä nikistä ja siitä miten siihen pitää suhtautua. Suurin osa osaa täällä ajatella ihan omilla avoillaan, ja ne jotka eivät ole mollaamassa ketjuissa varmaan tajuavat ihan ilman tälläisiäkin aloituksia, että onko se kivaa vai ei, ja ne jotka ovat mollaamassa niin tuskin kokevat mitään henkistä herätystä luettuaan neljännenkymmenennen ketjun siitä, kuin tyhmiä ja moraalittomia palstalaiset oikein ovatkaan näin toimiessaan...

Asiaa joka sana! Mä en ymmärrä mitä järkeä tätä on enää jauhaa...

Yhteistyössä