Antakaa neuvoja!!!

Kaksi vuotta ollaan avopuolisoni kanssa oltu yhdessä,kihloihin menimme tammikuussa ja virallisesti emme asu yhdessä vieläkään! Hän ei ole kääntänyt osoitettaan meille,mikä helpottaisi kyllä toimeentulotuen ja asumistuen saannissa paljon.

Yritystoiminnan hän lopetti juhannukselta,lupasi elokuun alussa ilmoittautua työvoimatoimistoon työnhakijaksi.Sitten poikani rippijuhlan jälkeen ja sen jälkeen elokuun loppuun mennessä.Asia vaan aina siirtyy ja nyt ollaan elokuun viimeisessä:(

Sanoin hänelle silloin että jos asia taas jää niin tämä on sitten tässä,mitäs nyt teen?
Hän ei ole saanut mistään mitään tuloa koko aikana,on köyhää elää yhden tuloilla kun itsekkin olen työtön kolmen lapsen yksinhuoltaja äiti.

Kolmeen kuukauteen hän ei saa nyt työmarkkinatukea entisenä yrittäjänä,nyt alkaisi saamaan jos olisi toiminut heti.
Myös yrityksen lopettamisilmoitus on tekemättä! Me enne tee mitään"töitä"yhdessä kotona,hän on nyt kun ei jaksa: Käytännössä surffailee netissä makkarissa itsekseen,me muut ollaan enimmäkseen yhteisissä kodin tiloissa. ( Itse tykkään touhuilla yksin ja yhdessä,saan paljon aikaan omissa oloissa.

Rakkautta vliltämme ei puutu,seksi on mahtavan taivaallista. Nämä asiat tekevät kaiken niin vaikeaksi,mutta kun tiedän että jos taas annan aikaa asia aina vain jää ja jää.

Ajattelinkin sanoa että nyt voi lähteä muualle siksi aikaa kun asiat on hoidettu,palata papereitten kanssa mitkä on tehty ja toimitettu virastoihin. Muutenkin toivon tämän häntä hetättävän ajattelemaan ettei elämä aina ole vain mukavaa,olemisen ihanuutta. Elämässä on ikäviäkin asioita,ne pitää hoitaa ja osata ottaa vastuuta. Nyt meistä perheenä ja ennenkaikkea itsestään!

Neuvokaa rakkaat ihmisen minua,auttakaa tekemään päätökseni! Kysyn vain,mitä minä teen?

Tiedän että tämä on vaikeaa,mutta ei näinkään voi jatkua...
 
Ei todellakaan voi jatkua noin. Älä hyvä ihminen elätä pummia. Työkkäriin olisi pitänyt ilmoittua heti kun yritystoimnta loppuu, on joka tapaukseskarenssi edessä, ei päivärahakaan ala heti juosta! Pistä miehesi hoitamaan asiat ja jos ei asu teillä virallisesti mut majailee siellä niin kuka maksaa hänen asumisen toisaalla? Vähän kuulostaa siltä että kayttää rakkauttasi hyväkseen siipeilyssä, jos tosiaan rakastaa niin palaa kyllä luoksesi kun saa asiat hoidettua mut älä maksa hänen elin kustannuksiaan niin oppii hoitamaan asiansa paremmin kun kärsii itse myös seuraukset. :/
 
Sanoin hänelle tällä viikolla,se taisi olla alkuviikkoa. Että se on minusta rakkauden osoitus minua kohtaan kun hoitaa asiat kuntoon. Minusta se osoittaa siitä miten paljon hän oikeasti rakastaa minua...
Jos rakastaa oikeasti,eikä vain siksi että on paikka asua niin hän hoitaa asiat kyllä ajallaan. Nyt näytää siltä että kuukausi vaihtuu syyskuuhun ja asiat on edelleen auki.
Minusta se on merkki ettei hän oikeasti välitä tai sitten täytyy olla todella masentunut ettei oikeasti jaksa ottaa mitään vastuuta yhtään mistään!

Tiedän minä olen äärettömän kilttisydäminen ihminen,hellä ja rakastava.Saan siitä kuulla päivittäin ihan joka puolelta ja tämä on minulle nyt tosi vaikea asia!

Niin,hän sanoi minun tuon sanottuani että vittuilen todella raskaasi hänelle. Yleensäkkin kun puhun oikeista"paperiasioista" hän sanoo: " Ei minun tartte kuunnella kenenkään vittuilua ja että tästä pääsee hyvin äkkiä lähtemään". Viimeksi eilen...

Nyt hän on kaverillaan,lähti illalla sinne. Soitin äsken ja kysyin moneksikko tulee takaisin,aikoi iltaan tulla. Sanoin että tuo autoni takaisin ja harmi että tulee vasta sitten. Toivottavasti luki rivien välistä että myöhäistä,työkkäri on jo silloin kiinni...

Itkettää:((

 
Silloin on vaikea olla jämäkkä kun toista rakastaa mut on se miehenkin etu et saa asiat hoidettua. Anna hänen mennä , hän tulee takaisin asiat hoidettua jos ei tule ei ollut sun rakkauden arvoinen, ymmärrän et on sulle vaikeaa :( . Älä anna hänelle autoa ,äläkä asuntoa ,pakota hänet omilleen niin saa asiat hoidettua.
 
Ihana että edes joku antaa omia ajatuksia,se auttaa!

Mietin näytänkö nämä keskustelut hänelle,auttaisi varmasti ymmärtämään minua. Olen nyt lujana,kunhan kotiutuu.

Olen ajatellua asiat juuri samalla tavalla:)
 

Yhteistyössä