Antakaa mulle voimaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamizzo71
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mun pitäis kestää molempia sortteja yhtä aikaa, niin karkaisin etelänavalle pingviinejä halaamaan. Mulle vajaat 2v ikäinen ihminen on sekin aika iso otus kesytettäväksi....

Koetteleehan ne..murkut siis. 1-10 x pvässä tulee äitinä tunne että voi jumalauta. Mikä niitä riivaa, miksi KAIKESTA pitää VALITTAA, miksi tappelevat keskenään, miksi ovat laiskoja kuin lapamadot, miksi odottavat valmista, miksi VIEVÄT JÄRJEN???? PRKL!!!
Niin...vievät järjen ja sydämen. Koska olen äiti.

Onko niitä lapsia pakko tehdä ja sitten täällä itkeä päivästä toiseen miten rankkaa elämä niiden kanssa on? Valitus alkaa jo heti siitä kuinka vauva-aikana on niin rankkaa. Käyttäkää kortsua tai pillereitä tai pitäkää ne jalkanne yhdessä niin näitä ongelmia ei tule.

[QUOTE="Huoh";25355483]Onko niitä lapsia pakko tehdä ja sitten täällä itkeä päivästä toiseen miten rankkaa elämä niiden kanssa on?[/QUOTE]

Kai sitä saa pahaa oloaan johonkin purkaa? Parempi tänne kun niihin lapsiin. Jokaiselle tervejärkiselle tulee varmasti toisinaan mieleen, että on ne lapset rankkoja hoidettavia, vaikka rakkaita ovatkin.

128781768143673023.jpg

• Tykkää
Reactions: kauris75

Yhteistyössä