Antakaa mulle vielä toivoa että voisinko kuitenkin olla nyt raskaana??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiveitajosois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toiveitajosois

Vieras
Eli pe ois pitänyt menkkojen alkaa,tein testin perjantaina ja lauantai illalla ja näytti täysin negaa,menkkoja vain ei kuulu vaikka sellasta tuntemusta on että vois alkaa,rintoja ei arista vaikka muissa raskauksissa on aristanut heti paitsi tytön kohdalla.

Helmikuussa koettu keskenmeno joten toivetta olisi enemmän kuin paljon!!Huomen aamulla meinaan testata kun vielä yksi testi jäljellä mutta voiko se enää plussaksi muuttua??

Yleensä aina 28 kierto,tosin kuukaus sitten oli kaksi päivää myöhässä mutta muuten säännölliset.

Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Niin kauan on toivoa kun vuoto ei ala.Pidän peukkuja! :)

Suurkiitos :) En saa varmaan nukutuksi yöllä kun jänskättää ja jostain kumman syystä se toivo on vielä korkealla,vaikka eilen negan testasin niin tänään olen ajatellut että josko kuitenkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Vaikee sanoo:
Peukkuja pidän minäki...

Ite niin toivoin mut tulihan ne menkat sieltä ku neljä päivää oli myöhässä :(

Voi no seuraavalle kuulle pitelen kovasti peukkuja teidänkin suuntaan!Mua niin ketuttaa et jos on alkaakseen niin alkais nyt eikä odotuttaisi keles!!

Kaikilla ei kehity hormoneja samalla tavalla,
mutta tässä taulukko:

Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000[/list]

Eli jos sinä meet tuolla päädyssä jossa pienin määrä hormonia, ei minun järjellä se viel välttämättä näy tavallisessa (25/IU) testissä ? ) ... ootko kokeillu tosi herkällä,
tai kokeile esimerkiks muutaman pv kuluttuu uuelleen?
Tuttuni sai juuri lapsen, hän oli reilu 2kk:lla raskaana kun ei vielkää testis näkyny,
ennen ku lekuris otettiin verestä. terve tyttö syntyi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaikee sanoo:
Peukkuja pidän minäki...

Ite niin toivoin mut tulihan ne menkat sieltä ku neljä päivää oli myöhässä :(

Voi no seuraavalle kuulle pitelen kovasti peukkuja teidänkin suuntaan!Mua niin ketuttaa et jos on alkaakseen niin alkais nyt eikä odotuttaisi keles!!

No jaa kovasti saiski sitten peukuttaa ku ei oo yritystä, keskeytetty yhdyntä vaan hehhe

Yhteistyössä