Antakaa mulle tätimäinen Kiuru mieluummin, kuin teinipissis Marin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On kyllä sellainen umpimielinen pikkuporvari-uskis tämä Echo, että en suosittelisi, että kukaan hänen kanssaan viittisi väitellä. Taputelkoot sitten selkiään niiden suviseura-porukkojen kanssa.
Kyllä tässä ketjussa menee huti moni väite. Olen muka alkoholistiperheestä ja lestadiolainen, mitähän vielä väitetään?

Kyllä mä ainakin muistan, miten Echo on mm. rouva Haukion hiuksia haukkunu arkisiksi ja kuinka kaikilla 60-vuotiailla naisilla on tanttahiukset. Jos ei itse tehtailee ulkonäkökeskeisiä aloituksia niin on hanakasti niihin osallistumassa ja pääosin lyttäämässä ihmisten pukeutumistyylejä sekä ulkonäköjä. Itse kait nuo sanomisensa luulis muistavan, kyllähän ne ton vastauksista löytää.
Niin olikin! Se, ettei hauku valkoista setämiestä, ei todista yhtään mitään!

Kyl toi on argumentti. Täs tapauksessa osuva. Mä oon kyl liikaa jo osallistunu tähän sun "haukutaan kaikki mahdollinen ja paisutellaan kuin pahainen juoruakka"-ketjuun. Kuvitteletko olevasi jollain tapaa fiksu tai jollain tapaa oikeessa?
Mähän oon aina oikeessa. Ja jos en ole, myönnän sen kyllä :giggle:

Kyllä mä ainakin muistan, miten Echo on mm. rouva Haukion hiuksia haukkunu arkisiksi ja kuinka kaikilla 60-vuotiailla naisilla on tanttahiukset. Jos ei itse tehtailee ulkonäkökeskeisiä aloituksia niin on hanakasti niihin osallistumassa ja pääosin lyttäämässä ihmisten pukeutumistyylejä sekä ulkonäköjä. Itse kait nuo sanomisensa luulis muistavan, kyllähän ne ton vastauksista löytää.

Hän on haukkunut täällä niin monia naisia, etten pysy laskuissa mukana. Kaikkein härskimmin erästä entistä palstailijaa, niin ilkeästi, että pahaa teki. Tätä henkilöä usein puolustinkin.

Hän on haukkunut täällä niin monia naisia, etten pysy laskuissa mukana. Kaikkein härskimmin erästä entistä palstailijaa, niin ilkeästi, että pahaa teki. Tätä henkilöä usein puolustinkin.
Tikulla silmään sitä, joka vanhoja muisteleepi, trallallaa....

Juu siis revityt farkkushortsit ei oo nuorisomuotia, JOS ne ei hierrä pyllyvaossa, jolloin ovat kuuminta muotia.

Sanna oottaa hetkeä kun ilkeää laittaa pyllyshortsit, sit varaa jo etukäteen mikrofonin ja uhriutuu "miksi kuvasitte mun treenattua (ja luisevaa) pebaa, olin vaan vapaa-ajalla ja ihan vahingossa osuin kuvaan...." :zzz:

Ei kelpaa, jos se sanoo, et ei saa kuvata ja kun kuvataan, on huomionkipeä. Selvä. Kyl tota saa käänneltyä vaikka miten!
Sannan sanat ja teot onkin ristiriidassa. Koska Ruisrockissa oli jo selvä poseerauskuva.

Yhteistyössä