Antakaa mulle matkavinkkejä, jooko.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nette"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nette"

Vieras
Mulla on ekaa kertaa ikinä kokonainen viikko käytettävissä vain ja ainoastaan muhun. Ei töitä, ei lapsia, ei mitään velvollisuuksia. Vain minä ja ihanainen napani.
Vinkkejä siis, minne tän napani veisin? Ei minnekään ulkomaille, passia ei ole enkä ehdi hankkimaan. Viitsiskö minnekään kylpylään mennä yksin, vai kattooko ne siellä yksinäistä naista ihan kieroon?
Minne mä meen? :D

En tahtois koko viikkoa yksin kotonakaan viettää.

Urheiluopistoilla ja kylpylöissä on monenlaista aktiviteettia, haaveilen itse aamiaispöydästä, kirjastohuoneesta, kauniista maisemista, jumpista, ulkoilusta... niitä löytyy urheiluopistoilta sekä kylpylähotelleista. Kannonkoskella on Piispala, Laukaassa Peurunka, Kuortaneella urheiluopisto... niitä on vaikka millä mitalla, ja useimmat niistä elävät tuetuilla lomilla j akuntoutuksella. Mutta niihin siis pääsee yksityisestikin.

Riippuu vähän siitä mistä tykkäät. Itse lähtisin tietenkin mökille tai sitten voisi lähteä patikoimaan, mutta se on yksin vähän tylsää. Jos tykkäät kylpylässä olemisesta, niin sinne vaan. Ei siellä kukaan mieti kenen kanssa tai ilman seuraa sinä siellä olet. Omitusta että niin moni "aikuinen" miettii sitä mitä muut ajattelee, vaikka suurin osa katsoo vain omaan napaansa.

Yhteistyössä