Antakaa mulle ideoita...

ihkuraksupoksu

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
4 888
0
36
lisätienestiin!

Siis aloitan taas täyspäiväisen opiskelun syyskuulla. Kotihoidontuki mun tapauksessa on ollut aikalailla isompi kuin opintotuki, kun oli Oulu-lisät jne. Eli se tulo pienenee (tai siis vaihtuu opintorahaan) aikalailla. Koko tähänastisen opiskeluajan oon toiminut myös avustajana nuortenlehdessä, koomnnut palstoja jne. Palkka ei ole ollut suuren suuri, 150e/kk mutta kyllä silläkin ruokaa ostaa! Mutta nyt lehti lopetetaan taloudellisista syistä ilmeisesti, juuri eilen laitoin viimeiset jutut menemään! Ja tuo työ on ollut siitä hyvä että on voinut sen kotona tehdä vaikka iltasella lasten nukkuessa, tai jos ei ole ollut luentoja lasten ollessa hoidossa, aika ei ole ollut lapsilta pois sen enempää. Eli pitäis jotain korvaavaa keksiä...

Oon jo erään kosmetiikkasarjan edustaja, ja tietysti jos kotikutsuja pitäis, siinä äkkiä tienais edes sen palkan verran mitä ennen sain. Mutta oon niin huono kerjäämään ihmisiä pitämään niitä kutsuja :ashamed: Kun tuntuu että ihmiset on niin täynnä jo kaikenlaisia kotikutsuja. Jotain muuta pitäis keksiä...Vai onko edes mitään muuta? Ettei tarvisi olla illalla enää poissa kotoa kun muksut jo päivän hoidossa ja pienempi vasta 1,5 syksyllä?

Mä oon ansainnu rahaa esim mattojen pesulla.Serkkuni meni yhdelle mansikkamaalle keräämään mansikoita (serkkuni maksoi heille siitä jonkin verran) ja myi sukulaisille eteenpäin..

Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Jos oot hyvä piirtämään niin sanaristikko lehdet etsii aina uusia kuvittajia
Konsulentin työ on mukavaa kun niitä on sillon tällön ja palkka kohtuu hyvä

Konsulentti, siis tarkoitatko niitä jotka esim. kaupoissa esittelee tuotteita? Tai pitää maistiaisia?

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:

Konsulentti, siis tarkoitatko niitä jotka esim. kaupoissa esittelee tuotteita? Tai pitää maistiaisia?

Just niitä.Mulla voisi olla muutamaan paikkaan puhelinnumerot tallessa kun itse tein niitä hommia aika kauan

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:

Just niitä.Mulla voisi olla muutamaan paikkaan puhelinnumerot tallessa kun itse tein niitä hommia aika kauan

No jos löydät niitä niin laitatko vaikka yytä =) Tuo saattaiskin olla ihan mielenkiintoista. paitsi onkohan ne samat paikat toiminnassa täällä jos asut eri paikkakunnalla? Mutta laita kuitenkin ja kerro hommasta! En pelkää olla ihmisten kanssa tekemisissä ;)

mä kävin siivoamassa yhden kesän verran sukulaisten ja tuttujen luona.

silloinhan vois ottaa kato lapset mukaan, jos tuttujen luona kans lapsia, niin silloin ei oo lapsilta pois.