Piippolanmuori
Ainaki jonki verran. Tää oli mun eka äitienpäivä ja olin sanonut miehelle et haluan köynnösruusun ja ku ei sellasta löytäny jäin kokonaan ilman kukkaa... :headwall:
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai, sä oot miehes äiti? Ok.. (Kummallinen suhde teillä...)
En toki, sanoinko niin? Oon yhteisen lapsemme äitiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai, sä oot miehes äiti? Ok.. (Kummallinen suhde teillä...)
tämä se on kumma inkuttamisen aihe täällä.kyllä se ukko joutaa muistaa kun on niitä lapsia ollu tekemässäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai, sä oot miehes äiti? Ok.. (Kummallinen suhde teillä...)
Niin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Köynnösruusun? Sellaisen pihalle istutettavan?
jos on ensimmäinen äitienpäivä niin eikös lapsi ole vielä aika pieni. tuskimpa se vauva sitä köynnösruusua osaa käydä ostamassa.. ihan normaalia että mies ostaa silloinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai, sä oot miehes äiti? Ok.. (Kummallinen suhde teillä...)
Mä esitin toivomuksen, et kun kukka perinteisesti hommataan nii kerroin minkä haluaisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No, meillä mies _auttaa_ lasta muistamaan äitiä. Mä en latele vaatimuksia, se ei kuulu terveeseen, aikuiseen parisuhteeseen.
Sulla on ihana oman mielikuvituksen omaava mies ! Mun mies taas aina kysyy mitä haluaisin ja jos mulla ei ole sille kuvaa tai sarjanumeroa antaa niin oikeaa lahjaa ei löydy. Ne Kalevala koru lapsihelat hän "keksi ihan itse", kun mulla hääpäivänä ollutta kaulakorua haettaessa myyjä vihjaisi, että tähän ketjuun sopivat ne helat hyvin. Olen siis saanut joka lapsesta helan synnärille, mutta muutoin mies on toivoton lahjojen suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No, meillä mies _auttaa_ lasta muistamaan äitiä. Mä en latele vaatimuksia, se ei kuulu terveeseen, aikuiseen parisuhteeseen.