Antakaa määkin huuan, määkin petyin äitienpäivään...

• Viestiketjun aloittaja Piippolanmuori
  • Ensimmäinen viesti
Piippolanmuori
Ainaki jonki verran. Tää oli mun eka äitienpäivä ja olin sanonut miehelle et haluan köynnösruusun ja ku ei sellasta löytäny jäin kokonaan ilman kukkaa... :headwall:

mie
No tuo on juuri niin miesten tapaista! Kun ei löydy sopivaa, ei tuoda mitään, kun ajatellaan että on pahempi moka tuoda jotain väärää kuin ei mitään. (Siksi minä saan aina joululahjani rahana, kun miehen mielestä hän ei osaisi ostaa minulle oikeanlaista lahjaa, jos sitä kuvastosta näytettyä tavaraa ei enää oliskaan kaupaussa)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai, sä oot miehes äiti? Ok.. (Kummallinen suhde teillä...)
jos on ensimmäinen äitienpäivä niin eikös lapsi ole vielä aika pieni. tuskimpa se vauva sitä köynnösruusua osaa käydä ostamassa.. ihan normaalia että mies ostaa silloin

Ap
No, meillä mies _auttaa_ lasta muistamaan äitiä. Mä en latele vaatimuksia, se ei kuulu terveeseen, aikuiseen parisuhteeseen.
Mä esitin toivomuksen, et kun kukka perinteisesti hommataan nii kerroin minkä haluaisin.

mie
No, meillä mies _auttaa_ lasta muistamaan äitiä. Mä en latele vaatimuksia, se ei kuulu terveeseen, aikuiseen parisuhteeseen.
Sulla on ihana oman mielikuvituksen omaava mies ! Mun mies taas aina kysyy mitä haluaisin ja jos mulla ei ole sille kuvaa tai sarjanumeroa antaa niin oikeaa lahjaa ei löydy. Ne Kalevala koru lapsihelat hän "keksi ihan itse", kun mulla hääpäivänä ollutta kaulakorua haettaessa myyjä vihjaisi, että tähän ketjuun sopivat ne helat hyvin. Olen siis saanut joka lapsesta helan synnärille, mutta muutoin mies on toivoton lahjojen suhteen.

vv
missä määritellään että äitienpäivänä lahjan saa ostaa vaan lapsi.
miekin ostan lasten puolesta exälle lahjoja ja häsätään korttia sun muuta ja se on myös minun tapani osoittaa että arvostan ja olen kiitollinen että hän on lasteni isä.

äiti
on isältä /mieheltä vähintä mitä voi tehdä niin muistaa edes äitienpäivänä . Ja panostaa siihen ,käydä vaikka lasten kanssa ostamassa jokin kiva lahja:) Joku katkera tuolla huuteli että ei tarvii ku en oo sen äiti ,omituinen käsitys ku lasten äiti kuitenkin ja perheen yksi iso osa:)

Aiheesta poiketen... Keneltäs muultakaan pienet lapset ottaa mallia äitienpäivän viettoon ja äidin onnitteluun ellei isältään? Jotta minusta on ihan paikallaan, että mies on mukana onnittelemassa ja järjestämässä yllätystä. Muistan, miten mun isä ei ikinä välittänyt äitienpäivänä osallistua äidin onnitteluun. Se tuntui meistä lapsista jotenkin niin pahalta :(

PeggyBundy
En mäkään ssanut lahjaa, kun kuulemma kalevalakoruun, jonka sain jouluna (iris) ei ole käsikorua jota toivoin, eikä ilmeisesti sormustakaan. Jäin siis kokonaan ilman. Mut sain kortin ja valkovuokkoja ja aamupalan sänkyyn ja piti mennä syömäänkin, mutta se jäi...Ukko nukkunu puol päivää ja mä oon ollu pojan kanssa. Arvasin jo et ei mennä syömään, vaikka puhelimessa sukulaisille sanoikin niin. Mulla on paha mieli.No nyt lähden hakemaan isommat lapseni isältään ja saan jotain iloa tähän päivään...

lily (carmilla)
itsekkin ekaa äitienpäivää vietän ja sain vain punaisia ruusuja pari pv etuejassa kun ei mies kuulma osaa ostaa mitään.. silt mieltä lämmittää yhä suhteemme alun ensimmäinen(ja viimeinen! :D ) ystävänpäivä lahja, kullattu tinaruusu.. käskin miehen silloin yllättää minut :)

Yhteistyössä