L
"Läski"
Vieras
Minulla on 15 kg ylipainoa. Syön paljon ja terveellisesti. Akilleen kantapää on nopea verensokerin laskeminen iltapäivällä. Mulla on pitkä työmatka ja kun pääsen kotiin niin olen nälkäinen kuin hevonen, syön ruoan ja sen jälkeen aina karkkia. Mikä helppo välipala olisi hyvä nauttia töissä ennen kotiin lähtöä? Siis sellainen joka pitää nälkää. Esim. Rahkajogurtti yms? Pienet sämpylät, omena tms ei tunnu yksistään auttavan, mun pitäisi oikeasti syödä kunnolla ennen kotiin lähtöä.
Pyrin harrastamaan liikuntaa 2-6 kertaa viikossa (lenkkeilyä, jumppaa) eli tämän pitäisi olla kunnossa kunhan vaan pääsee tarpeeksi usein urheilemaan.
Pystyn kieltäytymään pullasta ja muista leivonnaisista. Karkki ja suklaa ovat minun heikkouksiani. Ja jos niitä on saatavilla, syön niitä reilusti. Millä nämäkin saisi korjattua?
Pyrin harrastamaan liikuntaa 2-6 kertaa viikossa (lenkkeilyä, jumppaa) eli tämän pitäisi olla kunnossa kunhan vaan pääsee tarpeeksi usein urheilemaan.
Pystyn kieltäytymään pullasta ja muista leivonnaisista. Karkki ja suklaa ovat minun heikkouksiani. Ja jos niitä on saatavilla, syön niitä reilusti. Millä nämäkin saisi korjattua?