Antakaa edes pieni toivo...

..en tiedä mistä alkaisin.
olen kärsinyt nyt parisen viikkoa kovista päänsäryistä.
Joten menin päivystävälle lääkärille viime viikon to.
lekuri tutki ja tutki kunnes ei keksiny enää muutakaan niin katsoi silmän paineet. ja totesi että pitää mennä suoraan silmäpolille sairaalaan.
No minähän menin.
Silmälääkäri tutki ja sanoi että silmien puolesta kaikki on ok.
ja lähetti minut neurologin vastaanotolle, ja taas minua vietiin.
neurologi tutki ja mietti, mietti ja tutki ja totesi että saattaa kyseessä olla Tomola Huntin Syndrooma. eli sidekalvon tulehdus aivoissa.
Sain kortisonikuurin viikonlopulle (imetän joten on ollut vauvalle vaikeaa, kun päivisin en ole voinut imettää )
Lääkäri otti kuitenkin silloin torstaina myös selkäydinnäytteen ja soitti sit iltapäivällä vielä perään ja totesi että magneettikuvat päästä otetaan joka tapauksessa, Ytimessä oli liikaa valkosoluja...
Sanoi vielä että hän TODELLA toivoo että kortisonikuuri purisi.
Ainakaan vielä ei ole purrut, päänsärky jatkuu edelleen ja särkylääkkeet eivät auta.
Huomen aamulla pitäis soittaa lääkärille ja kertoa "huonot" uutiset ja kuulla verikokeiden tulokset.
Tyhmä menin googlettamaan sanat "selkäytimessä liikaa valkosoluja" ja sieltäpä tupsahti monta sivullista tietoa mitä se tarkoittaa (Leukemiaa)

Muutenkaan saa unta, nyt vielä vähemmän..pelottaa aivan sairaasti!!!!

Onko jollain muulla tai jollai tuntemallanne ollut liikaa valkkareita selkäytimessä ja silti kaikki ok????
EDES PIENI TOIVONKIPINÄ OLIS PAIKALLAAN!
 
En voi muuta sanoa kuin että älä googleta...sieltä todella löytyy kamalia juttuja.
Ja jos saat tänään jo tietää lääkäriltä totuuden niin koitapa jaksaa...
Pidän peukkuja että kaikki ok ja olis vaan joku ärtsy tulehdus.

Voimia kovasti!! :hug:
 
DG
Itse sain alku vuodesta hillittömiä migreeni/päänsärkykohtauksia. Lääkärit eivät osanneet muuta määrätä kuin lääkkeitä, lääkeiden perään. Itsellä auttoi akupunktio. Kun ns. tav lääkäreiden keinot loppuu niin joskus vaihtoehtohoidossa on apua.
 

Yhteistyössä