Antaisittenko ala-asteikäisen lapsenne

vierailija
En antaisi. Enkä antaisi yläaste-ikäisenkään.
Ja jos saisin päättää, en antaisi kenenkään mennä :)

Maailma on täynnä järkevämpiä harrastuksia, miksi mennä leikkimään jotain köyhän miehen stripparia.

vierailija
Miksi ei? Liikuntaa sekin on. Jos lapseni siitä innostuisi ja saisi hyvän tottumuksen liikkumiseen pienestä lähtien, niin olisin onnellinen. Itse en ole nuoresta asti harrastanut liikuntaa ja kamppailen painoni kanssa jatkuvasti. Mitä nuorempana liikunta tulee osaksi elämää, sitä varmemmin se pysyy osana elämää.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Ei olekaan, olet oikeassa.
Toisessa tangolla kiehnäämisestä maksetaan, toisessa maksetaan, että pääsee tangolle kiehnäämään :)
Tankotanssi on tanssia ja voimistelua, jota suositellaan myös lapsille. Sen tarkoitus on kohottaa kuntoa, tuottaa esteettisiä elämyksiä, lisätä lihastenhallintaa jne.

Strippaus on vaateiden riisumista esityksnekaltaisesti seksuaalisen kiihotuksen tarkoituksella.

vierailija
Tankotanssi on tanssia ja voimistelua, jota suositellaan myös lapsille. Sen tarkoitus on kohottaa kuntoa, tuottaa esteettisiä elämyksiä, lisätä lihastenhallintaa jne.

Strippaus on vaateiden riisumista esityksnekaltaisesti seksuaalisen kiihotuksen tarkoituksella.
Sama tiivistettynä:
Tankotanssin tarkoituksena on tuottaa esteettisiä elämyksiä.
Strippauksen tarkoituksena on tuottaa esteettisiä elämyksiä.
Molemmissa liikutaan tanko haarojen välissä.

vierailija

Miksi noilla lapsillakin pitää olla napapaidat. Lukeeko jossain tankotanssin kansainvälisessä ohjeistuksessa, että tanssia saa harrastaa vain ja ainoastaan pikkuruisissa pöksyissä ja napapaidassa???

Jos se olisi sen ikäisille suunnattu tanssiopetus.

Ymmärrän että se on taitoa vaativaa hommaa, mutta muuten en sitten ihan tajuakaan kyseistä urheilulajia, tai ktseäni ei kiinnostaisi kun inhottaa se tanko mihin kaikki koskee ja se luultavasti haisee metallille jne.

Mun ala-asteikäinen harrastaa itämaista tanssia tai tarkemmin itämaista ryyditettynä pop elementeillä. Nyt kun yksi ryhmä loppui, en ole vielä varma, haluaako jatkaa siinä nuorten puolella vai aloittaako ihan itämaisen alkeet, siellä on kyllä vaan aikuisia muut. Että sikäli en olisi kovin nopeasti tuomitsemassa tuota tankotanssia lapselle sopimattomaksi kun itse laitoin lapseni vatsatanssiin.

En ole perehtynyt niin paljon, että tietäisin, onko paljas iho oleellista että pystyy tehdä noita juttuja tangolla. Varmaan jaloissa ja käsissä, mutta muuten en ymmärrä miksi ei ole vaatteita päällä. Varsinkin pojat on tuossa ihan viluisen ja reppanan näköisiä...
Oletan tuon määrän paljasta ihoa johtuvan kumminkin enemmän siitä että taisi olla joku venäläinen video. Suomessa varmaan ei tuolla tavalla.

vierailija
En antaisi. Enkä antaisi yläaste-ikäisenkään.
Ja jos saisin päättää, en antaisi kenenkään mennä :)

Maailma on täynnä järkevämpiä harrastuksia, miksi mennä leikkimään jotain köyhän miehen stripparia.
Eiköhän se ole kovaa kuntoa vaativa liikuntalaji, eikä välttämättä mitenkään tekemisissä strippaamisen kanssa. Päivitäs nyt luulojas.

vierailija
En. Enkä antais täysikäisenkään. Strippaaminen on vähän sama kun huorana eläminen. Mä olen aika varma että ne jotka tollasta harrastaa jo lapsina päätyy johonkin klubeille.

Yhteistyössä