Antaisitteko negan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kitty

Vieras
Huutiksesta kyse.Ostin tuotteen huutiksen kautta ulkolaiselta myyjältä toukokuussa ja laittoi viestiä kun oli lähettänyt tuotteen.Tänä päivänäkään ei ole tuotetta tullut.Olen tuotteen perään kysynyt 3 kertaa ja olemme käyneet keskustelua asian tiimoilta.Sovittiin että odottelen vielä kun joskus menee kauan kun maailmalla seikkailee tuotteet.Mutta olen myyjältä ennenkin ostanut ja aina ne on tulleet perille.Joskus on usastakin kestänyt 5vkoa mutta musta tämä on jo niin kauan ollut matkalla etten usko että tulee perille enään.Mietin että annanko palautetta ollenkaan kaupoista vai minä antaisin kun en ole saanut tuotetta.Eihän se tavallaan ole myyjän vika kun ei tule perille jos on lähettänyt mutta 30? mennyt silti minulta "hukkaan"
 

Similar threads

Yhteistyössä