antaisitteko anteeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolo

Vieras
olen seurustellut nyt mmiehen kanssa noin 5kk ja perjantaina oltiin baarissa kehdestaan ja m' kuskina.. oltiin tanssimassa ja en jaksanut enää pyysin et mentäs istumaan mies halusi jäädä tanssii ja se oli mulle ihan ok.. kunnes yht äkkiä aloi mun silmien alla tanssai yhden ämmän kanssa kädet sen lanteilla ja kädet persessää melkein nenät vastakkain... mies ei hirveästi muista kun oli kovassa kännissä... antaisitteko anteeksi kun mies oikeasti osoittaa katuvansa ja on pyytänyt anteeksi tuhat kertaa... muta miten voin ikinä enää luottaa jos lähtee kavereittensa kanssa? mitä teen? rakastan kuitenki sitä ristiriitaset tunteet :(

Varmastikin antaisin anteeksi mutta jos hänellä on usein tapana juoda itsensä kovaan känniin joka sitten oikeuttaa kaikenlaiset toilailut niin en kyllä tuollaisen miehen kanssa alkaisi yhteistä kotia tai perhettä perustamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Varmastikin antaisin anteeksi mutta jos hänellä on usein tapana juoda itsensä kovaan känniin joka sitten oikeuttaa kaikenlaiset toilailut niin en kyllä tuollaisen miehen kanssa alkaisi yhteistä kotia tai perhettä perustamaan.

Kuin myös. Mä oon tosi tiukka tuon alkoholin suhteen, ryyppäävän/kännäilevän miehen kans en ala seurustelemaan.

no siis on aikaisemmin ollut välillä suht kovassa kännissä mutta siis järki on pysynyt päässä eikä tollasta ole aikaisemmin tapahtunut ja sanoi että täst eds ei juo enää tollasta humalaa...

ja lupas mulle että ei vaikka 6kk mene kamujen kaa mihkään..

Riippuu ihan miehestä. Siis omani tuntien en olisi moisesta edes olkaa kohauttanut, on kavereitanikin tanssittanut, eikä siinä mitään seksuaalista jännitettä ole ollut. Mutta itse parhaiten itsesi, miehesi ja suhteenne tunnet ja tiedät.

No en kyllä antaisi anteeksi. Kyllä tuo kertoo miehen luonteesta jotain!!! Tai ainakin jos jatkat hänen kanssaan niin vakavan keskustelun kävisin asiasta. Minusta tuo oli törkeetä jos toisesta oikeesti välittää niin ei tee tommosta edes kännissä...

Alkuperäinen kirjoittaja dybsy:
No en kyllä antaisi anteeksi. Kyllä tuo kertoo miehen luonteesta jotain!!! Tai ainakin jos jatkat hänen kanssaan niin vakavan keskustelun kävisin asiasta. Minusta tuo oli törkeetä jos toisesta oikeesti välittää niin ei tee tommosta edes kännissä...

Siis sä ottaisit eron tällaisen takia????!

no nyt se on kuiteski lähdössä v lopuksi työkamujen ja veljensä kanssa mökillä vaikka alunperin meidän piti olla yhdessää kun mulla lapset isällään :/ toisaalta ei se kyl ole pitkää aikaa ollut kamujensa kaa mutta silti harmittaa.. varsinki jos ne lähtree baariin niin en kyllä ihan vielä voi luottaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no nyt se on kuiteski lähdössä v lopuksi työkamujen ja veljensä kanssa mökillä vaikka alunperin meidän piti olla yhdessää kun mulla lapset isällään :/ toisaalta ei se kyl ole pitkää aikaa ollut kamujensa kaa mutta silti harmittaa.. varsinki jos ne lähtree baariin niin en kyllä ihan vielä voi luottaa :(

Ei muuta kun likkaporukassa ulos, jos sullakin vapaa viikonloppu! Enkä tarkoita nyt mitään miesten kanssa joraamista, vaan ihan tyttöjen kesken olemista..:D

No mikset sinä mene mukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
no jos ei oo niin vakava suhde ja suht tuorekin niin en.

Mutta juttu on vaan niin että mä rakastan sitä ihan tosissani... ja se mua kyllä sen huomaa... se kertoi meidän mutsille että mitä tapahtu kun olin meidän äitin mielestä vaisu kerran kun tuli tässä käymään kun mies oli paikalla.

toisaalta haluaisin jatkaa, on tosi ihana mun lapsille ja mulle huomioon ottava jne mutta sitten paska menee mokaan tollai.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
No mikset sinä mene mukaan?

no kun ne on mies porukalla

Jos toi asia häiritsee sua jo nyt noin paljon niin mä luulen että se vaivaa jatkossa enemmän ja enemmän. Ja tollasessa "en mene kavereitten kans puoleen vuoteen mihinkään" touhussa ei oo mitään järkee. Vakavat keskustelut miehen kans nyt!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
varsinki jos ne lähtree baariin niin en kyllä ihan vielä voi luottaa :(

Et voi nyt vielä luottaa. Molloin sitten arvelet voivasi luottaa? Viikon päästä? Ensi vuonna? Kymmenen vuoden päästä?

no toi oli hyvä pointti ehkä se onj vaan luotettava.. mutta enhän mä saa koskaan tietää mitä oikeesti puuhaa v loppuna...
se kyllä vanno ettei enää ikinä tee sellaista, mutta eikö se niin menee kerran tekee, tekee toistekin :(

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
Jos toi asia häiritsee sua jo nyt noin paljon niin mä luulen että se vaivaa jatkossa enemmän ja enemmän. Ja tollasessa "en mene kavereitten kans puoleen vuoteen mihinkään" touhussa ei oo mitään järkee. Vakavat keskustelut miehen kans nyt!!

noku ollaan keskusteltu mutta silti sisimmässä vielä vaivaa :(
mutta sitten kuitenki on paljon paljon tunteita sitä kohtaan ja se hyväksyy mut tälläisenä kuin olen

Mäkin lähtisin kyllä tarkkailemaan sitä, juoko useinkin niin, että toimii oman moraalinsa vastaisesti. Jos on taipumusta kännitoilailuihin, eipä ne siitä ainakaan harvene pitkällä tähtäimellä.

mulle yks mun kamu sanoi että otan tän liian vakavasti, mutta musta en.. kai se pitää yrittää van unohtaa ja katsoa tulevaisuuteen mitä tuo tulleessaan..

Munkaan mielestä et ota liian vakavasti. Kyllä sitä rakkauden alkuhuumassakin pitää pystyä näkemään, millainen toinen oikeasti on. Ei tarvi sitten muutaman vuoden ja tiukasti yhteisen elämän jälkeen ihmetellä että miksi toinen on muuttununu, vaikka ite on kulkenu aluksi laput silmillä ja kieltäytyny näkemastä "varoitusmerkkejä"

Yhteistyössä