Vepasto
korokkeen kanssa vain sen takia että tämä haluaa? Eli takapenkillä olisi tilaa. Siis silloin tällöin.
Samaa mä, että onko TÄMÄKIN joku onkelma?Alkuperäinen kirjoittaja mö:kyllä meillä välillä 5v istuu turvaistuimessa edessäkin.... mitä ihmeellistä siinä on????
Voi tsiisus. Turvallisuudesta viis, kunhan on HYVÄNNÄKÖISTÄ.Alkuperäinen kirjoittaja mikä ongelma?:Annan kyllä. Ihan kuten miehenikin istuu etupenkillä vieressäni jos ajan. Samoin mummonikin istuu etupenkillä kun kuskaan häntä.
Olisi se kai teoriassa turvallisempaa, että kaikki muut matkustajat istuisivat aina takapenkillä kun vain tilaa siellä riittää, mutta aika helvetin typerän näköistä ja typerää muutenkin se olisi. Ihan kuin olisi jonain "privaattikuskina" Koppalakki päähän vain ja menoksi!
- No musta se on typerää jos itse ajaa ja muut matkustajat istuvat takapenkillä (+ hassun näköistä jos mies ja koko katras ovat takapenkillä..). Mä en tässä vain erota 4-vuotiaasta muun ikäisistä kyydissä olijoista. ISTUVATKO TEILLÄ KAIKKI MUUT KYYDISSÄOLIJAT AINA TAKAPENKILLÄ? Nojoo, olen tyhmä, mutta se on todellakin mukavampaa matkustamista, että saa jutella toisen kanssa vierekkäin kuin että muut matkustaisivat takapenkillä.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Voi tsiisus. Turvallisuudesta viis, kunhan on HYVÄNNÄKÖISTÄ.Alkuperäinen kirjoittaja mikä ongelma?:Annan kyllä. Ihan kuten miehenikin istuu etupenkillä vieressäni jos ajan. Samoin mummonikin istuu etupenkillä kun kuskaan häntä.
Olisi se kai teoriassa turvallisempaa, että kaikki muut matkustajat istuisivat aina takapenkillä kun vain tilaa siellä riittää, mutta aika helvetin typerän näköistä ja typerää muutenkin se olisi. Ihan kuin olisi jonain "privaattikuskina" Koppalakki päähän vain ja menoksi!
Eiköhän lapselle turvallisin paikka olis takapenkillä...Alkuperäinen kirjoittaja mikä ongelma?:- No musta se on typerää jos itse ajaa ja muut matkustajat istuvat takapenkillä (+ hassun näköistä jos mies ja koko katras ovat takapenkillä..). Mä en tässä vain erota 4-vuotiaasta muun ikäisistä kyydissä olijoista. ISTUVATKO TEILLÄ KAIKKI MUUT KYYDISSÄOLIJAT AINA TAKAPENKILLÄ? Nojoo, olen tyhmä, mutta se on todellakin mukavampaa matkustamista, että saa jutella toisen kanssa vierekkäin kuin että muut matkustaisivat takapenkillä.
- Meilläkään se ei ole lapsen päätös, missä istuu. Ja suoraan sanottuna, en ole edes ajatellut, että TÄMÄKIN on joku ongelma kun on jo korokkeella istuvasta lapsesta kyse. Ja pientä nurkka-ajoa meillä vain on.
- Eniten ratkaisee kuitenkin se, millaisella kotterolla ajelee. Että miten turvallista tai epäturvallista sillä on ylipäätään ajella ihan kaikkia kyydissäolijoita ajatellen!
On totta, että takapenkki on turvallisin paikka, mutta onko jonkun muun kanssamatkustajasi henki sitten jotenkin halvempi? Miksei sitten aina kun ajelette miehenne kanssa kahdestaan, toinen ole takapenkillä? Tai niin, että kaikki muut matkustajat takapenkillä niin paljon kuin tilaa riittää? Ettekö te välitä kyydissänne olevista ihmisistä sen enempää???Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Eiköhän lapselle turvallisin paikka olis takapenkillä...Alkuperäinen kirjoittaja mikä ongelma?:- No musta se on typerää jos itse ajaa ja muut matkustajat istuvat takapenkillä (+ hassun näköistä jos mies ja koko katras ovat takapenkillä..). Mä en tässä vain erota 4-vuotiaasta muun ikäisistä kyydissä olijoista. ISTUVATKO TEILLÄ KAIKKI MUUT KYYDISSÄOLIJAT AINA TAKAPENKILLÄ? Nojoo, olen tyhmä, mutta se on todellakin mukavampaa matkustamista, että saa jutella toisen kanssa vierekkäin kuin että muut matkustaisivat takapenkillä.
- Meilläkään se ei ole lapsen päätös, missä istuu. Ja suoraan sanottuna, en ole edes ajatellut, että TÄMÄKIN on joku ongelma kun on jo korokkeella istuvasta lapsesta kyse. Ja pientä nurkka-ajoa meillä vain on.
- Eniten ratkaisee kuitenkin se, millaisella kotterolla ajelee. Että miten turvallista tai epäturvallista sillä on ylipäätään ajella ihan kaikkia kyydissäolijoita ajatellen!
ja onko se mieskin sinne pakko tuupata jos lapset sinne laitetaan? Eri asia kuitenkin aikuinen mies kuin pieni lapsi.