Antaisitko tässä tapauksessa lasten ulkoilla keskenään?

• Viestiketjun aloittaja R
  • Ensimmäinen viesti
Itse lapsesi parhaiten tunnet. Ja jos nyt päästät heidät keskenään, muista että et syytä isompaa lasta jos jotain käy. Ja kyllä voisin ehkä päästääkin, jos itsellä matka lyhyt päästä lasten luo, ja pystyn seuraamaan heitä koko ajan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Itse lapsesi parhaiten tunnet. Ja jos nyt päästät heidät keskenään, muista että et syytä isompaa lasta jos jotain käy. Ja kyllä voisin ehkä päästääkin, jos itsellä matka lyhyt päästä lasten luo, ja pystyn seuraamaan heitä koko ajan.
mutta LAPSI syyttää siitä aina itseään ja joutuu asian kanssa elämään lopun elämää. Haluatko sitä lapsellesi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
mutta LAPSI syyttää siitä aina itseään ja joutuu asian kanssa elämään lopun elämää. Haluatko sitä lapsellesi?
tää on totta..
itse sain hirveet traumat kun haravoin pihalla ja esikko 3vuotiaana leikki mun takana,kasasin niitä lehtiä ja kääntyessä poika oli livennyt aidan raosta..
mä juoksin ja etin sitä ja se paniikki voi kiesus oli ihan hirveä saati millainen se olisi lapsella :/

Yhteistyössä