Meillä moista annettaisiin anteeksi.. Mä olen miehelle tehnyt selväksi, että mä en siedä pettämistä eikä edes juuri suuteleminen ole sallittua.. Enkä itse koskaan petä.. Jos jotain päätän kuten miten suhtaudun pettämiseen.. Niin jos mies pettäisi sanoisin, että vaikka tämä sattuu pirusti niin silti jätän.. Koska mä olen sellainen luonne muutenkin, että helposti mietin aina niitä epäkohtia.. Siis mä varmaan kokisin epäonnistuneeni suhteessa, jos mies lähtisi hakemaan "läheisyyttä" toiselta..
Vaikka meillä mies on sanonut, ettei hänellä ole koskaan mitään tarvetta lähteä muihin, kun kotona saa ihan tarpeeksi.. Ei ole puutteessa tarvinnut elää.. Ja muutenkin ollaan molemmat vissiin aika riippuvaisia toisistamme.. Mies on meillä ainakin todella tyytyväinen suhteeseen ja sen laatuun..
Muista, että nyt sun täytyy miettiä pystytkö unohtamaan ne vai jääkö ne vaivaamaan sinua joka taas saattaa pilata suhteen sitten kuitenkin.. Nyt mietit mihin olet itse valmis!!! Jos olet valmis unohtamaan ja olemaan miehesi tukena, niin sitten se on selvä.. Jos ei se onnistu, niin kannattaisiko ehkä sitten harkita, esim. hetken olla asumiserossa jne... Hetken erossa toisistanne.. Tai menet sinä vaikka vanhempiesi luokse muutamaksi viikoksi ja mieti miltä tuntuu.. Mieti erilaisia kokeluita että miten löytäisit sen oman tunteen ja sen ratkaisun joka on sulle hyväksi..