Aivan. Mutta nyt kyselen lähinnä itse imettämisestä =)Alkuperäinen kirjoittaja PikkuKananen:lapseni sai sairaalassa toisten naisten maitoa kun itsellä ei heti homma sujunut, eikä mielestäni ollut paha asia. Eihän nykyään onneksi tarvii viedä lasta toiselle naiselle imetettäväksi kun rintapumppu on keksitty.
En antaisi toisen imettääAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Aivan. Mutta nyt kyselen lähinnä itse imettämisestä =)Alkuperäinen kirjoittaja PikkuKananen:lapseni sai sairaalassa toisten naisten maitoa kun itsellä ei heti homma sujunut, eikä mielestäni ollut paha asia. Eihän nykyään onneksi tarvii viedä lasta toiselle naiselle imetettäväksi kun rintapumppu on keksitty.
tätä peesatenAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:toisen naisen maitoahan se luovutettukin maito on. joten kyllä antaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja strawberry:Imettäisitkö itse toisen lasta?
Kyllä voin ja olen antanutkin (kiitokset niille, jotka Lastenklinikalle maitoa luovuttavat), oma maidontutanto lähti hitaasti käyntiin, varsinkin kun vauva sairaalassa ja paljon hänestä erossa olin.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Eli jos et antaisi lastasi toisen imetettäväksi, niin voisitko antaa lapsellesi luovutettua maitoa? =)