Antaisitko minun sijassani jo olla? Liittyy ystävän tavoitteluun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimosa."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimosa."

Vieras
Yritin ennen juhannusta, alkuviikolla, soittaa ystävälleni kaksi kertaa (eri päivinä, ei siis juhannuksena vaan alkuviikolla). Hän ei vastannut eikä soittanut takaisin. Kolmen viikon kuluttua lähetin tekstiviestin, johon ei tullut vastausta. Siitä viikon kuluttua yritin vielä kerran ja lähetin viestin kysellen heidän kuulumisiaan. Tähän sain vastauksen: "soittelen sulle päin". Tästä vastauksesta on nyt aikaa viikko.

Enpä taida enää yrittää häntä tavoittaa. Mitä itse tekisit sijassani? Alkaa olla aika loukattu olokin, että ehkä parempi antaa olla. Hänellä on tapana soitella päivittäin silloin, kun hänellä itsellään on joku kriisi päällä ja tarve puhua. Nyt menee kai sitten hyvin. Ja hyvä niin.

En ottaisi enää itse yhteyttä. Jos kaveri soittelisi niin vastaisin varmaankin, mutta soittaisi vaan purkaakseen jotain omaa kriisiään niin lopettaisin puhelun aika lyhyeen.

Odottelet soittoa. Vastaat jos soittaa, mutta ellei soita, niin ei sitten soita ja se siitä ystävyydestä. Todennäköisesti ystäväsi on suuttunut jostakin, hänellä on kriisi tai uusia ystäviä.

Vähän samantapainen tilanne täälläkin. Facebookissa oon välillä sanonut moi ja kysellyt kuulumisia mutta hyvin lyhytsanaisesti vastailee ja jos kyselen nähtäisiinkö niin aina on jotain muuta menoa. Eikä ikinä tuu aloitetta jutusteluun hänen puoleltaan. Tekstaria/soittoa en viiti ees ajatella enää.

En tavottelisi häntä enää mutta sitten kun hän soittaa takaisin, niin vastaisin toki.

Ystävyyttä en katkolle laittaisi, en edes tuohon näkisi näillä tiedoilla mitään syytäkään. Et voi tietää, mitä hänen elämäänsä kuuluu ja mitä on tapahtunut, joten et voi myös tehdä johtopäätöksiä.

Voihan sillä ystävällä olla jokin vaikea tilanne elämässään, joka imee voimat. Kyllä mä vastaisin jos/kun ottaa yhteyttä. Jos yhteydenpito on katkennut ihan yllättäen, niin saattaisin jossain vaiheessa laittaa vielä viestiä, että onko kaikki hyvin.

[QUOTE="jkh";30108546]Odottelet soittoa. Vastaat jos soittaa, mutta ellei soita, niin ei sitten soita ja se siitä ystävyydestä. Todennäköisesti ystäväsi on suuttunut jostakin, hänellä on kriisi tai uusia ystäviä.[/QUOTE]

Jos hänellä olisi kriisi niin langat olisivat punaisina :)

Yhteistyössä