antaisitko 3v lapsen kattoa simpsoneja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niuho?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja d:
[Entäs teletapit? Niissä ei ole puhetta lainkaan, joten antaisitko lapsesi katsoa?

No en antaisi. Ne on tehty huumepäissään ja jälki on sen mukaista...
Samoin kyllä Taikakaruselli ja se onkin sitten ihan toinen tarina se ; )

Alkuperäinen kirjoittaja nipo minusta:
Kyllä mä antaan 3v:n katsoa ihan siitä syystä että sen ikäinen ei vielä ymmärrä englantia, eikä osaa lukea tekstiä. Simpsoneissa, jos joskus katsotte, ei ole väkivaltaa tai seksiä yhtään sen enempää kuin aidoissa lastenohjelmissa. Aikuisten ohjelmaksi sen tekee nimenomaan sen mitä ne sanoo, ja jos sitä ei ymmärrä niin...

Peesi tälle! :)

Juuri niin, että kaikki piirretyt eivät ole lapsille tarkoitettu. Veri lentää ja vitsit härskejä, siis tuo sarja on ihan peestä. Kyllä sitten kerkiää isona kattoa.

on kattonut sitä leffaa,ja joskus pätkän ku on telkasta tullut.en usko et se on mitään kauheen haitallista...ja telkasta tulee lapsille suunnattuja piirettyjä joissa aika usein on kans väkivaltaa tms..oottekos kattonu animaaniset( vai mikä se nyt olikaa )ohjelmaa?tulee aamuisin vissiin subilta jos oikein muistan,siinä räjäytetää tyyppejä ilmaan ja hakataan jättimäisillä vasaroilla |O

mä kyllä tsekkaan eka ohjelman mitä annan lapseni katsoa(meillä ei olekaan telkaa) tai katson lapsen kanssa jos katsoo ekaa kertaa jotain ohjelmaa.. kaikki mikä menee aikuisten puolelle,lisänä väkivalta,peloittelu jne saa sensuurin.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
on kattonut sitä leffaa,ja joskus pätkän ku on telkasta tullut.en usko et se on mitään kauheen haitallista...ja telkasta tulee lapsille suunnattuja piirettyjä joissa aika usein on kans väkivaltaa tms..oottekos kattonu animaaniset( vai mikä se nyt olikaa )ohjelmaa?tulee aamuisin vissiin subilta jos oikein muistan,siinä räjäytetää tyyppejä ilmaan ja hakataan jättimäisillä vasaroilla |O

Toivottavasti jokainen vanhempi on katsonut ohjelmia joita lapsensa tuijottaa! Mä en ainakaan luota siihen, että Subin, Nelosen tai Maikkarin ohjelmien hankkijat tietäisivät mua paremmin, mikä mun lapselleni on hyväksi. Ylen porukkaan luotan, niiden ei tarvitse kosiskella mainostajia.

En. Muistan itsekin pienuudesta lapsenvahti-jakson, jonka olen aikuisiällä nähnyt. Oli todella pelottava. Veljeni taas oli isompi, joten pääsin hänen siivellään jotenkin äidin huomaamatta katsomaan Simpsonit.

Meillä se ei ole myöskään lasten katsomislistalla,onneksi se tulee nukkuma-aikaan,päivällä voi katsoa jotain muutakin kuin juuri sitä kanavaa josta sitä tulee ja saahan sen nauhalle.

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:

Toivottavasti jokainen vanhempi on katsonut ohjelmia joita lapsensa tuijottaa! Mä en ainakaan luota siihen, että Subin, Nelosen tai Maikkarin ohjelmien hankkijat tietäisivät mua paremmin, mikä mun lapselleni on hyväksi. Ylen porukkaan luotan, niiden ei tarvitse kosiskella mainostajia.

Niinpä. Joskin pikku-kakkosessakin välillä on vähän epäilyttäviä lasten ohjelmia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nipo minusta:
Kyllä mä antaan 3v:n katsoa ihan siitä syystä että sen ikäinen ei vielä ymmärrä englantia, eikä osaa lukea tekstiä. Simpsoneissa, jos joskus katsotte, ei ole väkivaltaa tai seksiä yhtään sen enempää kuin aidoissa lastenohjelmissa. Aikuisten ohjelmaksi sen tekee nimenomaan sen mitä ne sanoo, ja jos sitä ei ymmärrä niin...

Peesi tälle! :)

Koko ajanhan se on poikansa kurkussa kiini se homer vai mikä lie oli!
se on tosi levoton ohjelma.