[QUOTE="vierailulla";28557412]Kyllä varmasti antaisin mennä, ja ehkäisystä puhuttaisiin. Itsellä oli kotona tiukka kuri ja tiukat säännöt, lopputulos olikin sitten se että se kapina iski kovalla voimalla. Eli mitä enemmän kiellettiin sitä enemmän tuli kapinoitua vastaan.[/QUOTE]
Tää on tää tyypillinen syy olla asettamatta rajoja. En mä noin tehnyt. Mä tiesin että vanhemmat ajattelee mun parasta ja uskon, että omakin lapsi on niin fiksu, että tajuaa miksi tuollainen sääntö.
Riippuu siitä miten niitä sääntöjä asetetaan, ja kuinka sitä kuria pidetään, että onnistutaan saamaan keskustelu sille tasolle ettei mitään kapinaa tarvita, vaan nuori tajuaa, että kaikkea ei tarvitse heti kokeilla ensimmäisen vastaantulijan kanssa ja että myöhemminkin ehtii.
Hitto, jos mun vanhemmat olis näyttänyt vihreää valoa sille, että alan yöpymään jonku paikallisen pikkukaupungin pojan kanssa niin olisin ollu pettynyt niihin.
Kaverit sai hiljaiset luvat ja kyllähän sitä vaihtoa sitten myöhemmin tapahtuikin kun oltiin alkuun päästy. Olihan se ihan naurettavaa ja olen varma ettei kukaan siitä mitenkään ylpeä ole.
Mä olen erittäin tyytyväinen valintaani.