antaisitko 16 vuiotiaan tytön yöpyä poikaystävän luona

"vieras"
Välttämättä en. Mutta ihan muista syistä kuin seksin pelon takia. Sitä seksiä voi hyvin harrastaa vaikka keskellä päivää kun vanhemmat on töissä, ei siihen yökyläilyä tarvita.
 
mami.
No jos ei anna 16-vuotiaan jo yöpyä, niin minkä ikäisen sitten?

Herranjumala likka on parin vuoden kuluttua täysi-ikäinen!

Ei kaikkea tarvitse kuitenkaan täysi-ikäisyyteen asti odottaa ja niitä ovat nämä yökyläily jutut esimerkiksi. Jos se jätkä on mukava ja asiallinen ja ikä sopiva, niin saa mennä.

Enkä minä näe siinä mitään pahaa jos 16-vuotias haluaisikin harrastaa seksiä, jos ehkäisy asiat on myöskin tiedossa. Tuo on mielestäni se ikä milloin sen voi aikaisintaan aloittaa.
 
"Vieras"
Se riippuu ihan siitä, että osaavatko huolehtia tarvittaessa ehkäisystä vai ei. Jos itsellä ois pienikin epäilys siitä, että jättävät ehkäisyn pois, kieltäisin.
 
"nipo"
Vaikea sanoa vielä kun omat lapset on vasta vaipoissa, mutta en välttämättä antaisi harrastaa yökyläilyjä seurustelukumppanin kanssa, mun mielestä se kuuluu aikuisille. Seksiä toki voi harrastaa muutenkin, en minä sitä kuvittelekaan pystyväni estää sitten kun lapsi päättää että on sen aika :) Jos ikää olisi 17 tai jo lähellä sitä, en varmaan enää puuttuisi, kun toinen on jo melkein täysi-ikäinen.
 
itse muutin kotoa jo pois tuon ikäisenä, tyttö on vastuuntunteva nuori, ja niin on poikakin. joten annan yöpyä,pojalla on kymmenen pienempää sisarta kotona, joten auttaa niiden vahtimisessa tarvittaessa ja saa ratsastaa perheen hevosella. siinä säästyy äkkiä paljon rahaa. kun ei tarvii maksaa ratsastus tunnistalisäksi musta on parempi että on siellä kuin että luuhaa kylillä
 
"pojan äiti"
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28556010:
itse muutin kotoa jo pois tuon ikäisenä, tyttö on vastuuntunteva nuori, ja niin on poikakin. joten annan yöpyä,pojalla on kymmenen pienempää sisarta kotona, joten auttaa niiden vahtimisessa tarvittaessa ja saa ratsastaa perheen hevosella. siinä säästyy äkkiä paljon rahaa. kun ei tarvii maksaa ratsastus tunnistalisäksi musta on parempi että on siellä kuin että luuhaa kylillä
Hienoa tyttäresi antaa pillua että pääsee ratsastamaan.
 
No kyllä nyt tuonikäiset voi yöpyä ihan halujensa mukaan. Jos joku äiti, isä yrittää suojella tytärtään, niin hakoteillä ovat. Nyt voivat nuoret ainakin olla rauhassa ja puhtaissa oloissa eikä missään rähjäisissä koloissa ja pusikoissa. Sitä tekemässä, sillä sitähän he kumminkin tekevät.
 
"pojan äiti"
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28556076:
kyllähän se nuorelta tuntu, kun mun nykyinen miniä alkoi yöpymään meillä kun oli 16. nyt ovat onnellisesti naimisissa ja monen lapsen vanhempia
Oletteko te lestoja kun lapsia teillä monta ja lapsennekin lisääntyneet kovasti?
 
jskal
Meidän tyttö on seurustellut kohta vuoden mukavan pojan kanssa ja nyt sitten tuli mun luo, että haluis hommata pillerit. Ja ovat yökyläilleet jo pitkän aikaa toistensa luona. Ehkäisystä on puhuttu heti alusta lähtien ja useamman kerran molemmille minun toimesta. Ja tyttäreni sanoi, että vaikka aloittaa pillerit haluaa käyttää myös kondomia, mikä minusta on ihan hyvä ajatus.
 

Yhteistyössä