Antaisitko 13-vuotiaan yökyläillä kaverin luona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Antaisitko nyt kuudennella olevan tytön kyläillä 14v. kaverinsa luona? Kaveri poika, mutta ovat kuulemma vain kavereita, tunteneet muutaman kuukauden. Poika kahdeksannella luokalla.

Noup, vaikka kuinka on kaveri niin jos kyseessä olisi mun tyttö niin en päästäisi. Ehkä olen sitten tiukkis mutta...Eikö poika voisi tulla teille jos pitää olla yötä samassa paikassa?

[QUOTE="mamma09";23225783]Noup, vaikka kuinka on kaveri niin jos kyseessä olisi mun tyttö niin en päästäisi. Ehkä olen sitten tiukkis mutta...Eikö poika voisi tulla teille jos pitää olla yötä samassa paikassa?[/QUOTE]

No miksei sen pojan koti käy, jos siellä vanhemmat kotona?

lupaa yökylään. Hormonit hyrräävät sanovat kaveruudesta mitä tahansa. Enkä antaisi lupaa tulla itsellekään yökylään. Luonto vetää tikanpojan puuhun..

Tytär on pian 13v ja sen yksi hyvä ystävä on poika. Tunnen pojan ja sen vanhemmatkin.... en oikeastaan tiedä miksi en antaisi tytön mennä sinne yökylään? Joten varmaan antaisin. Eipä ollut tullut ajateltuakaan tällaista asiaa.

Tuon ikäisenä (kun ite olin samanikäinen, muistan) seksi alkaa kiinnostamaan. Ja pojat painostivat aika paljon....
Myös kaverien keskuudessa alettiin kyselemään: Vieläkö sä olet neitsyt?
Joten muistele omaa nuoruuttasi ja mieti onko lapset nykyään viattomampia!?

No jos ensin tapaisin pojan ja mieluusti vaikka ne vanhemmatkin niin kyllä varmaan päästäisin.En mä heti piruja voi maalailla seinille vain koska kyseessä onkin tytön ja pojan välinen kaverisuhde vaan ensin pitää katsoa asiaa vähän tarkemmin.

Tuon ikäisenä (kun ite olin samanikäinen, muistan) seksi alkaa kiinnostamaan. Ja pojat painostivat aika paljon....
Myös kaverien keskuudessa alettiin kyselemään: Vieläkö sä olet neitsyt?
Joten muistele omaa nuoruuttasi ja mieti onko lapset nykyään viattomampia!?

Mä olen niin myöhään herännyt, että jos muhun tulee niin ei mitään pelkoa vielä vuosiin ;)

mä olen harrastanut seksiä 13 vuotiaana, miksei tyttäresikin voisi kaverin kans kokeilla...en päästäis pojan luo yöksi. Vaikka pojan vanhemmat olisi kotona on pojalla luultavasti kuitenkin oma huone ja sänky.

En patsi siinä tapauksessa, et siellä on vanhemmat kotona ja tyttö ei nukkuis pojan huoneessa. Meillä on kyläilly nuorten kavereita tällä periaatteella ja mun nuoret on kyläilly kavereiden luona samoilla systeemeillä :) on samoin ajattelevia vanhempia mun nuorten kavereiden vanhemmissa.

Yhteistyössä