Antaisitko 11-v tyttösi mennä katsomaan Sisko tahtoisin jäädä - elokuvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nanna84"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nanna84"

Vieras
Siskon tyttöni 11-v. (viidennellä luokalla) joka on myös kummityttöni, on menossa huomenna katsomaan samanikäisen kaverinsa kanssa ko. elokuvan.

Olen itse nähnyt elokuvan, ja mielestäni se ei sovellu ihan näin nuorelle. Nyt mietinkin että soitanko siskolle ja kerron mielipiteeni. Mitä muut tekisi tässä tilanteessa?

Ja kyllä, tiedän että elokuva on K-13, mutta asumme pienellä paikkakunnalla jonka paikallinen elokuvateatteri ei ole koskaan noudattanut ikärajoja. Olen myös itse käynyt yläasteikäisenä katsomassa K-15 ym. elokuvia. Mutta huom, en kuitenkaan vielä 11-vuotiaana. Sen ikäisenä lempielokuvani oli Leijonakuningas.

minusta edes aikuisten ei tarvitsisi tutustua tähän seksiähuumeitaviinaa-elokuvagenreen jota myös suomielokuviksi kutsutaan. tuokin mainitsemasi oli aivan hirveää muovista angstiroskaa jota en edes elokuvaksi kutsuisi.

[QUOTE="plääh";22065238]minusta edes aikuisten ei tarvitsisi tutustua tähän seksiähuumeitaviinaa-elokuvagenreen jota myös suomielokuviksi kutsutaan. tuokin mainitsemasi oli aivan hirveää muovista angstiroskaa jota en edes elokuvaksi kutsuisi.[/QUOTE]

Sä tiedät elokuvasta näköjään aika paljon, miksi siis olet itse sen katsonut jos olet niin vastaan tuollaista? :D

Mä oon aikuinen ihminen ja voin käydä katsomassa mitä huvittaa, mutta kyllä mua nyt vähän huolestuttaa että 11-v. menee sen katsomaan kaverinsa kanssa. Eri asia ois jos ois aikuinen mukana.

[QUOTE="nanna84";22065264]Sä tiedät elokuvasta näköjään aika paljon, miksi siis olet itse sen katsonut jos olet niin vastaan tuollaista? :D

Mä oon aikuinen ihminen ja voin käydä katsomassa mitä huvittaa, mutta kyllä mua nyt vähän huolestuttaa että 11-v. menee sen katsomaan kaverinsa kanssa. Eri asia ois jos ois aikuinen mukana.[/QUOTE]

miten voisin tuomita ja haukkua sitä elokuvaa jos en ensin katsoisi sitä? vähän sama kun esittäisin kärkkäitä mielipiteitä maahanmuuttopoliitiikasta ilman että olisin tutustunut juurtajaksain koko suomeen poliitikkaan, snort snort. ja miten ihmeessä aikuisen läsnäolo vaikuttaa mitenkään siihen miten 11-vuotias sisäistää elokuvakokemuksen? ei mitenkään. no mutta, suomen nuoriso on muutenkin jo valmiiksi samanlaista roskaa kuin tuo elokuva.

Yhteistyössä