Antaisin kaikki säästöni ja omaisuuteni jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surusilmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surusilmä"

Vieras
vain saisin terveyteni takaisin.
Olen tosi surullinen omasta puolestani, koska olen menettänyt terveyteni ja olen vasta 33-vuotias.
Minulla on aina ollut kova elämänhalu, mutta nykyään voin niin huonosti että vaikka haluaisin elää niin tulee semmoinen olo että onko mun kohta pakko päättää päiväni kun on niin vaikea olla. Olen jo kauan sinnitellyt ja sinnittelen varmaan vieläkin.
Harmittaa vain kun en ole vielä vanha enkä haluaisi kuolla.
Ja terveyden menetys johtuu vaikeista elämäntilanteista joita olen joutunut kohtaamaan.

[QUOTE="Mamma italiana";23353434]onko sairautesi parantumaton? miten se vaikuttaa fyysisesti elàmààsi? vai onko sairaus henkinen?[/QUOTE]

Se alkoi henkisenä mutta muuttui fyysiseksi, eli aivot ei enää toimi ihan normaalisti.
Enempää en halua kertoa. Jokatapauksessa tuntuu että olen enää vain varjo siitä mitä olin vielä muutama vuosi sitten. Myös ulkonäkö on muuttunut ja peiliin katsoessa tuntuu että olenko tuo tosiaan minä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miten elät elämäsi;23353785:
Ala karppaamaan

itselläni auttoi sekä henkiseen että fyysiseen hyvinvointiin

Et sä voi olla tosissasi? :D Anteeksi, mutta jos ap:lta puuttuu vaikka jalat niin miten karppaaminen tuo ne jalat takaisin?

vaikea on antaa pàtevàà neuvoa. mà saattaisin làhteà ulkomaille johonkin maahan jossa sairaanhoito ja lààkàripalvelut on monipuolisempaa. tosin ei tàmàkààn ole aina taattu ratkaisu, on todellakin tauteja joihin ei ole mitààn parannuskeinoa. eikà toisaalta muuttokaaan ole helppo ratkaisu sairaana

Kyllä moni fyysinen sairaus voi alkaa henkisenä, esim masentumisena. Vaikkapa kilpirauhasongelmat tai keliakia.
Mulla on samanlainen tilanne kuin sulla, olis kiva viestitellä.

[QUOTE="vieras";23353868]Kyllä kilpirauhasen (ensimmäiset) oireet voivat olla henkisiä. Esim. kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa usein masennusta ja jopa mania ja psykoosi on kyseisissä sairauksissa mahdollinen.[/QUOTE]

Joo, niin päin tietysti. tarkoitinkin sitä, että kun kilpirauhassairaus on todettu ja lääkitys kohdallaan, poistuu masennusoireetkin useimmiten. AP.n kohdalla näin ei ole käynyt, eli joko hoitotasapaino ei ole kohdallaan tai kyseessä ei todellakaan ole mikään kilpirauhassairaus. No, en jaksa arvailla, mahdollisuuksia on miljoona. Lisäksi kärsimys on aina subjektiivinen tila, joten ei välttämättä ole ihan mahdoton ajatus, että mitään maata mullistavaa (monen mielestä) si edes ole.

Joo, niin päin tietysti. tarkoitinkin sitä, että kun kilpirauhassairaus on todettu ja lääkitys kohdallaan, poistuu masennusoireetkin useimmiten. AP.n kohdalla näin ei ole käynyt, eli joko hoitotasapaino ei ole kohdallaan tai kyseessä ei todellakaan ole mikään kilpirauhassairaus. No, en jaksa arvailla, mahdollisuuksia on miljoona. Lisäksi kärsimys on aina subjektiivinen tila, joten ei välttämättä ole ihan mahdoton ajatus, että mitään maata mullistavaa (monen mielestä) si edes ole.
Ei ap ole sanonut, että kilpirauhasessa olisi vikaa. Se oli ehdotus, että jos on jäänyt tarkistamatta. Aika kipeäksi voi tulla näistä jutuista ja kuvitella, että on henkistä.