Antaisiko joku hinnoitteluapua, yhdistelmiä myymässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nonnii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nonnii

Vieras
Eli meillä on nyt myynnissä kahdet yhdistelmät ja olen miettinyt mitä niistä oikein voisi pyytää...

Ekat on Brion Novat, musta/beiget väriltään, ne on -04 vuosimallia ja paketti pitää sisällään rattaat, pehmeän kantokopan, sadesuojan, jalkapeitteen, renkaansuojat ja hoitolaukun.

Toiset on Gessleinin yhdistelmät ja sinisävyiset, vuosimalli näissä on -03, paketti sisältää hyttysverkon, renkaansuojat, jalkapeitteen, jatkopalan, pehmeän kantokopan.

Kunnoltaan kummatkin ovat hyväkuntoisia, sisällä säilytettyjä, ei eläimiä tai tupanhajuja. Gessleinistä olen ratkonut sen kuomussa olleen pussukan pois, kun oli minusta niin hurjannäköinen... Sitä ei huomaa ellei siitä tiedä :-)

Jos jotain osviittaa teiltä saisi, niin ei pyytäisi ihan hulluja :-)
Kiitti!

Niinhän se kuuluisa sanonta menee, että ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa... Eli minä pyytäisin Brion kokoonpanosta 250e tai jopa 300e ja Gessleinin yhdistelmistä sen 200e.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No minä itse ajattelin, että olisiko molemmista se 200e sopiva summa... Voihan siitä sitten antaa vähän tinkivaraa jos niikseen käy :-)

Tuo ei kuulosta minusta ollenkaan liian suurelta hintapyynnöltä, jos rattaat ovat tosiaan hyväkuntoiset ja sisällä säilytetyt. Aina kaikki kinuaa, että pitäisi ihan pilkkahintaan myydä, eihän se nyt niin ole!

Yhteistyössä