Antaako teidän miehet kommenttia teidän hiuksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä tässä mietin et miten mä saisin puhuttua ton miehen ympäri et minulle passais ne kiharat!!Minulla on kerran ollu ja mies ei tykänny niistä. Mut haluaisin otaa uuestaa ne,mut vähän erillaiset...

Kommenttoiko teidän miehet millaset hiukset tulee olla?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos mulla olis sun äijäs, niin en vois käydä koskaan suihkussa.

Suihkun jälkeen on märkänä aina kiharat ja kuivuessa suoristuu.

no joo toi olis kyl asia erikseen jos minulla olis luonnon kiharat. Mut minun miehen mielestä minulle ei passaa permanentti. Niin yrittää että en sitä laittais. Mut jos mä sen oikeen haluaisin niin mä menisin ja tekisin sen. Tuskin se siittä meteliä nostais. :) Mut kuhan kysyn et kommentoiko teidän miehet hiuksia?

Mä tässä mietin et miten mä saisin puhuttua ton miehen ympäri et minulle passais ne kiharat!!Minulla on kerran ollu ja mies ei tykänny niistä. Mut haluaisin otaa uuestaa ne,mut vähän erillaiset...

Miksi sun täytyy puhua miehesi ympäri jos SINÄ haluat ITSELLESI kiharat??

Ei ole koskaan mun hiuksista mitään sanonut, oli väri tai pituus mikä hyvänsä.
Olisi oikeasti mukava kuulla, jos hiukseni on joskus kivasti miehen mielestä, voisi sitten enempi suosia sitä tyyliä. -tai sit sille on oikeasti aivan sama vaikka kaljuna olisin..

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:

Miksi sun täytyy puhua miehesi ympäri jos SINÄ haluat ITSELLESI kiharat??

;) mieheni mielestä mä olen kauniimpi ilman kiharoita.